W ramach nowego serwisu Premio Gumiland kierowcy indywidualni oraz flotowi będą mogli skorzystać z trzech stanowisk do obsługi aut osobowych oraz dwóch do pojazdów ciężarowych. Zakres usług będzie obejmował naprawy związane z tzw. „szybką mechaniką”, a szczególny nacisk zostanie położony na działania związane z ogumieniem.
Dodatkowo serwis świadczy usługi mobilne dla samochodów użytkowych w ramach programu TruckForce. W rezultacie mechanicy Premio Gumiland będą bieżącym wsparciem dla kierowców autobusów lub ciężarówek w przypadku niespodziewanej awarii ogumienia na trasie.
- Otwarcie nowej siedziby to kolejny etap w rozwoju naszego serwisu. Na lubińskim rynku jesteśmy obecni od 16 lat, a od 2014 roku wchodzimy w skład sieci Premio. Naszym wyróżnikiem jest indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta, dzięki czemu kierowcy nam ufają i do nas wracają. Duży nacisk kładziemy na obsługę kobiet, które stanowią coraz większy odsetek naszych klientów i wbrew ogólnie panującym stereotypom z ogromnym zainteresowaniem podchodzą do realizowanych przez nas napraw – mówi Monika Wągiel, właścicielka serwisu Premio Gumiland.
W nowo otwartym serwisie jednocześnie obsługiwane będą samochody osobowe i ciężarowe. Tego rodzaju rozwiązanie umożliwia znaczące rozszerzenie zakresu realizowanych usług, co ma szczególne znaczenie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku serwisów samochodowych.
- W tym momencie kierowcy flotowi stanowią około 35% naszych klientów w przypadku aut osobowych oraz ponad 70% jeśli chodzi o samochody ciężarowe. Liczymy, że otwarcie naszej nowej siedziby sprawi, że nasza oferta spotka się z jeszcze większą przychylnością zarówno ze strony klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych – mówi Grzegorz Wągiel, właściciel serwisu Premio Gumiland.
Uroczyste otwarcie nowej siedziby Premio Gumiland odbędzie się 22 września. W spotkaniu wezmą udział najważniejsi przedstawiciele sieci w naszym regionie Europy, m.in. Tomasz Drzewiecki (dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę), oraz Nigel Sowerby (dyrektor ds. sprzedaży opon ciężarowych i rozwoju usług Goodyear w regionie EMEA).
- W tym roku sieć Premio obchodzi 10-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas zyskaliśmy zaufanie tysięcy kierowców i obecnie zajmujemy pozycję lidera w segmencie serwisów typu fast-fit. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom, takim jak właściciele Premio Gumiland - powiedział Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę Węgry i Ukrainę.
Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Dzięki dużej dbałości o jakość świadczonych usług sieć zdobyła mocną pozycję na rynku i jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.
Komentarze (0)