Importem oraz dystrybucją samochodów marki Chevrolet w Polsce będzie się zajmować nowo powołana spółka GM DAT Polska Sp. z o.o., w całości należąca
do GM Daewoo Auto & Technology Co. z siedzibą w Seulu w Korei Południowej. Polski oddział, mający swą siedzibę w Warszawie, będzie blisko współpracował z firmą GM Poland, korzystając
z efektu synergii ze strukturami Opla.
Dyrektorem Generalnym spółki GM DAT Polska został Michael Klaus, który równocześnie będzie pełnił swe dotychczasowe obowiązki Dyrektora Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej GM Poland.
- Teraz, kiedy GM DAT Polska zostało oficjalnie zarejestrowane, możemy przyspieszyć nasze działania, by zaoferować nową linię modelową Chevroleta polskim klientom. – powiedział Michael Klaus. - Nasz niewielki, młody zespół jest mocno zaangażowany w działania, które we współpracy z silną siecią doświadczonych dealerów GM, pozwolą Chevroletowi odnieść sukces na polskim rynku – rynku, który ma dobry potencjał wzrostowy dla atrakcyjnych, dobrze wyposażonych samochodów za rozsądną cenę, takich jak nasze. – dodał Michael Klaus.
Sprzedaż gamy modelowej samochodów marki Chevrolet w Polsce rozpocznie się
w maju br. W ofercie znajdzie się najnowszy, pięciodrzwiowy model Chevroleta – Lacetti hachback (segment C), który będzie oferowany wraz z już dostępnymi, na niektórych rynkach Europy Środkowej
i Wschodniej, modelami: Aveo hatchback i sedan (segment B), Lacetti sedan (segment C), Evanda (segment D) i Rezzo (kompaktowy van). Jeszcze jesienią tego roku dołączy do nich Lacetti kombi. Samochody te zostały zaprojektowane przez spółkę GM Daewoo Auto & Technology Co. i są produkowane w należących do niej zakładach w Korei Południowej. GM Daewoo jest nową firmą, powstałą w październiku 2002 roku, której akcjonariuszami są: General Motors (44,6%), Suzuki (14,9%), Shanghai Automotive (10,6%) oraz wierzyciele Daewoo Motor Co. (29,9%).
Chevrolet, to ogólnoświatowa marka General Motors, którą cechuje przede wszystkim korzystny stosunek jakości do ceny, ciekawa i nowoczesna stylistyka połączona z niezawodną i sprawdzoną technologią oraz bogatym wyposażeniem standardowym. W Polsce ich wysoka jakość została potwierdzona 3-letnią gwarancją mechaniczną oraz 3-letnim Assistance. Chevrolety w Polsce będą sprzedawane w nowo tworzonej sieci sprzedaży, opartej przede wszystkim o dotychczasowych dealerów Opla. W początkowej fazie składała się ona będzie z co najmniej 25 punktów dealerskich i będzie rozszerzana wraz z rozwojem marki na polskim rynku.
Michael Klaus, Dyrektor Generalny spółki GM DAT Polska.
Komentarze (0)