Opony

ponad rok temu  04.04.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Nowa strefa logowania na ALZURA Tyre24

Już teraz 40 000 potencjalnych klientów z dziewięciu krajów europejskich robi zakupy za pośrednictwem ALZURA Tyre24. Aby maksymalnie ułatwić dostawcom sprzedaż ich produktów, portal B2B udostępnia teraz nowy, oddzielny obszar logowania.

Pod adresem supplier.alzura.com dostawcy znajdą wiele interesujących informacji na temat „e-commerce - sprzedaż na ALZURA Tyre24", dostosowanych do ich potrzeb. Ponadto mogą znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na stronie „ALZURA Supplier" oraz otrzymać cenne wskazówki, jak skutecznie sprzedawać i wprowadzać swoje produkty na platformę B2B.

Proces logowania nie został zmieniony, dostawcy mogą logować się w taki sam sposób jak dotychczas, korzystając ze znanych im danych dostępowych. Na stronie „ALZURA Supplier" został stworzony również nowy formularz rejestracyjny. Nowi dostawcy rejestrujący się za pomocą nowego formularza, zostaną automatycznie aktywowani i będą mogli bezpośrednio zalogować się do systemu. Po przekazaniu przez dostawcę wszystkich ważnych danych dotyczących transakcji, zostanie on również upoważniony do sprzedaży swoich towarów na platformie.

- Nieustannie staramy się ulepszać naszą platformę ALZURA Tyre24 i zapewniać naszym klientom jak najwygodniejsze korzystanie z naszej strony internetowej. Do tej pory serwis tyre24.alzura.com był skierowany do klientów. Dzięki nowej strefie logowania przeznaczonej tylko dla dostawców, mają oni teraz wszystko pod ręką i otrzymują tylko te informacje, które ich dotyczą. Dzięki temu możemy teraz sprostać potrzebom i życzeniom obu grup docelowych - wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy SAITOW AG, właściciel portalu B2B ALZURA Tyre24.

Uczciwe warunki

Nowa strona główna supplier.alzura.com to dopiero początek dla firmy e-commerce z Kaiserslautern. Platforma będzie dalej rozbudowywana, aby zapewnić dostawcom możliwość oferowania swoich produktów również w innych sektorach w całej Europie. Platforma B2B ALZURA Tyre24 oferuje dostawcom z branży motoryzacyjnej rynek marketplace, za pośrednictwem którego mogą oni łatwo dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej po dostosowanych prowizjach sprzedażowych i bez wysiłku poszerzyć swój rynek w całej Europie. W serwisie ALZURA Tyre24 w segmencie opon, felg, części zamiennych i akcesoriów odzwierciedlony jest obraz motoryzacyjnego rynku wtórnego z ponad 18 milionami artykułów. Platforma B2B łączy 2 000 dostawców z 40 000 potencjalnych klientów w dziewięciu krajach europejskich, pośrednicząc w wymianie handlowej o wartości ok. 1 mld euro rocznie. Każdego dnia za pośrednictwem platformy realizowanych jest do 100 000 transakcji.

Rejestracja w ALZURA Tyre24 jest bezpłatna dla dostawców. Nie ma też żadnych kosztów związanych z wystawieniem towarów na sprzedaż. W przypadku sprzedaży towarów, w zależności od sprzedawanego przedmiotu (np. opony, felgi, części samochodowej, akcesoriów), sprzedawca płaci albo procent od ceny sprzedaży, albo prowizję zależną od produktu. Ponieważ na platformie mogą kupować tylko zarejestrowani i opłacający abonament klienci firmowi, koszty transakcji, przy prowizji za zamówienie wynoszącej od 0,9 procent, są dla dostawców niskie w porównaniu z konkurencją i czynią platformę atrakcyjną dla sprzedaży towarów.

Fot. ALZURA Tyre24

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony