Inne

ponad rok temu  21.01.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

 

- Varta to zaawansowana technologia i niezawodność. Właśnie te cechy ma wyrażać nowe logo i slogan – wyjaśnia Magdalena Broszkiewicz, marketing manager.

Nowa kampania medialna jest największą w całej historii koncernu. Wystartowała ona 17 stycznia w 20 krajach europejskich, a swoim zasięgiem obejmie ostatecznie ponad 5 milionów użytkowników.

Wraz ze zmianą wizerunku powstała całkowicie nowa strona internetowa marki. Witryna zapewnia szybką i przyjazną nawigację oraz oferuje obszerne informacje o produktach i serwisie. Nowa wyszukiwarka pozwoli klientom na szybkie i bezproblemowe dopasowanie produktu oraz odnalezienie jego dystrybutorów.

image_gallery

 

GALERIA ZDJĘĆ

Nowe oblicze marki Varta
Nowe oblicze marki Varta

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony