- Varta to zaawansowana technologia i niezawodność. Właśnie te cechy ma wyrażać nowe logo i slogan – wyjaśnia Magdalena Broszkiewicz, marketing manager. Nowa kampania medialna jest największą w całej historii koncernu. Wystartowała 17 stycznia w 20 krajach europejskich, a swoim zasięgiem obejmie ostatecznie ponad 5 milionów użytkowników. Wraz ze zmianą wizerunku powstała całkowicie nowa strona internetowa marki. Witryna zapewnia szybką i przyjazną nawigację oraz oferuje obszerne informacje o produktach i serwisie. Nowa wyszukiwarka pozwoli klientom na szybkie i bezproblemowe dopasowanie produktu oraz odnalezienie jego dystrybutorów.
Johnson Controls odświeża wizerunek marki Varta. Nowe logo, nowy slogan, nowy design produktu oraz całkowicie nowa witryna internetowa zaprezentowane zostaną w ramach europejskiej kampanii zorganizowanej pod hasłem „Pewny start to akumulator Varta”.
Komentarze (0)