Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowe oprogramowanie
dla testerów SNAP-ON i SUN. Snap-on Diagnostics, lider rynkowy w zakresie urządzeń diagnostycznych, oprogramowania i systemów informatycznych dla warsztatów i serwisów samochodowych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji 10.2 oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych Ethos i Solus Pro.

Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju, aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.

Kluczowe znaczenie w nowym oprogramowaniu ma znaczne rozszerzenie możliwości diagnostycznych dla ponad 21 producentów z modelami do roku 2009, oprogramowanie zawiera ponad 11 500 nowych kombinacji pojazdów i ponad 23 000 nowych parametrów bieżących. Ponadto, zostało uzupełnionych 11 500 nowych kodów usterek, 3900 nowych testów funkcjonalnych i testów systemów. Nowa wersja oprogramowania 10.2 zawiera w porównaniu z wersją 8.2 ponad 73% więcej informacji i możliwości. Nowe funkcje w oprogramowaniu 10.2 obejmują m.in. nowego producenta – Mitsubishi, system EPS w AFL, procedurę dynamicznej regulacji pompy wtryskowej TDI w VAG, kodowanie wtryskiwaczy w Toyotach Hiace, Corolla, Verso, Yaris, kodowanie wtryskiwaczy w systemach DDCR1 i CAN w Renault, programowanie skrzyń biegów w PSA, funkcje serwisu dla silnika w Fordach, obsługę filtra DPF w silnikach CDI4 w MB, kalibracja czujnika kąta skrętu, adaptacja nowego akumulatora, kodowanie wtryskiwaczy w systemach CAN w BMW i wiele innych funkcji. Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.

Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów ETHOS, SOLUS PRO, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je on-line na stronie www.sun-diagnostics.com. Pomoc telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i udzielana jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Obejmuje ona doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych Sun Ethos i SolusPro.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony