Snap-on Diagnostics, lider rynkowy w zakresie urządzeń diagnostycznych, oprogramowania i systemów informatycznych dla warsztatów i serwisów samochodowych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji 11.2 oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych SUN Ethos i Solus Pro. Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju, aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.
Wersja 11.2 zawiera pokrycie parku samochodowego do 2010 r. w 91%, ponad 26 000 nowych kodów z opisami, testy funkcjonalne z opisami – łatwiejsze i szybsze do wykonania, ponad 1700 nowych testów elementów wykonawczych i testów systemów, obsługę systemów parkowania, ponad 3000 pojazdów, ponad 24 000 systemów, ponad 13 000 nowych parametrów bieżących, znacznie rozszerzona diagnostyka marki Volvo. Nowe funkcje obejmują m.in. kalibrację czujników kąta skrętu w grupie AFL, regenerację filtrów FAP w BMW, reset danych zderzeniowych w Fordzie, kodowanie wtryskiwaczy w Hondzie w silniku 2.2 CDTI, nowy model ix35 Hyundai, nowy model CX7, regeneracje DPF oraz kodowanie wtryskiwaczy w Mazdzie, kodowanie wtryskiwaczy w silniku CDI2 Mercedesa, nowy model Lancer EVO Mitsubishi, w Oplu kodowanie wtryskiwaczy w silnikach 1.9 i 3.0 oraz nowy model Insignia, obsługę DPF w Lagunie II i Trafficu II, nowe modele hybrydowe Auris i Prius Toyoty, nowy model Audi Q5 oraz procedury adaptacji grubości klocków hamulcowych w A8, całkowicie nowe oprogramowanie dla Volvo obejmujące silnik, poduszki, ABS i skrzynię biegów. Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.
Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów ETHOS, SOLUS PRO, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je on-line na stronie www.sun-diagnostics.com. Pomoc telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i udzielana jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych Sun Ethos i SolusPro.
Wersja 11.2 zawiera pokrycie parku samochodowego do 2010 r. w 91%, ponad 26 000 nowych kodów z opisami, testy funkcjonalne z opisami – łatwiejsze i szybsze do wykonania, ponad 1700 nowych testów elementów wykonawczych i testów systemów, obsługę systemów parkowania, ponad 3000 pojazdów, ponad 24 000 systemów, ponad 13 000 nowych parametrów bieżących, znacznie rozszerzona diagnostyka marki Volvo. Nowe funkcje obejmują m.in. kalibrację czujników kąta skrętu w grupie AFL, regenerację filtrów FAP w BMW, reset danych zderzeniowych w Fordzie, kodowanie wtryskiwaczy w Hondzie w silniku 2.2 CDTI, nowy model ix35 Hyundai, nowy model CX7, regeneracje DPF oraz kodowanie wtryskiwaczy w Mazdzie, kodowanie wtryskiwaczy w silniku CDI2 Mercedesa, nowy model Lancer EVO Mitsubishi, w Oplu kodowanie wtryskiwaczy w silnikach 1.9 i 3.0 oraz nowy model Insignia, obsługę DPF w Lagunie II i Trafficu II, nowe modele hybrydowe Auris i Prius Toyoty, nowy model Audi Q5 oraz procedury adaptacji grubości klocków hamulcowych w A8, całkowicie nowe oprogramowanie dla Volvo obejmujące silnik, poduszki, ABS i skrzynię biegów. Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.
Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów ETHOS, SOLUS PRO, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je on-line na stronie www.sun-diagnostics.com. Pomoc telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i udzielana jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych Sun Ethos i SolusPro.
Komentarze (0)