Promocje

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowe szaty
S-PLUS, marka należąca do grupy Auto-Plast Produkt, odświeża wizerunek i zmienia identyfikację wizualną. Zmiany zauważalne będą, począwszy od strony internetowej, poprzez materiały reklamowe i edukacyjne, na wystroju i oznakowaniu salonów kończąc. Nowe logo zobaczyć będzie można w nowo powstałych salonach w Warszawie i Piasecznie. Kolejne placówki powstają w Gdyni i Kielcach.

Pod marką pierwszej w Polsce sieci zajmującej się Auto Detailingiem oraz usługami typu SMART Repair funkcjonują już 24 placówki. Wraz z nową identyfikacją salonów powstała nowa strona, na której odnaleźć można szereg informacji technicznych. Znajdują się tam także pomocne aplikacje, które umożliwiają użytkownikom przeprowadzenie zarówno oceny stanu estetycznego własnego auta, jak i wyceny usług sieci S-PLUS. W galerii odnaleźć można szereg przykładowych realizacji, a w zakładce kontakt – szczegółowe informacje o każdej z placówek.
- Nowe logo oraz pozostałe elementy identyfikacji jeszcze lepiej oddają charakter naszej oferty – twierdzi Tomasz Jezierski, dyrektor zarządzający sieci S-PLUS Sp. z o.o. - Nowoczesne i dynamiczne usługi muszą iść w parze z podobnie odbieraną przez naszych klientów identyfikacją. Zaawansowana kosmetyka aut, czyli Auto Detailing oraz szybkie naprawy estetyczne, określane jako SMART Repair są obecnie bardzo pożądane przez indywidualnych użytkowników aut, floty czy szeroko rozumiany autohandel.
- Wbrew niektórym opiniom Polacy coraz częściej dbają o samochody, chcą, aby ich auto (nawet używane) wyglądało jak nowe. Taki jest właśnie efekt naszych usług – mówi Jezierski. - W czasach, kiedy coraz trudniej sprzedać samochód, istotny staje się jego stan. Zadbane auto sprzedaje się lepiej i szybciej.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony