Ze szczegółową ofertą świadczonych w serwisie usług można zapoznać się na stronie www.wolinski.com.pl.
- Facebook, Instagram, Google+... – Pana firma jest obecna w najważniejszych mediach społecznościowych. Proszę wyjaśnić naszym czytelnikom, pośród których znajdują się również właściciele serwisów samochodowych, dlaczego warto korzystać z tego typu pomocy?
Media społecznościowe dają nam możliwość regularnego kontaktu z naszymi klientami, partnerami. Podtrzymujemy więzi, informujemy o promocjach, targach, nowinkach. Wreszcie dzięki social media docieramy do nowych klientów, którzy wcześniej nie wiedzieli o naszym istnieniu, a są potencjalnie zainteresowani ofertą. Internet rozwija się coraz bardziej. Już teraz ciężko byłoby obejść się bez niego. Za kilka lat ci, którzy są w nim obecni od dłuższego czasu, będą mieli znacznie łatwiej od tych, którzy dopiero zaczynają.
- Jakie jeszcze nowinki wdrożył Pan lub wdrożyć zamierza, aby utrzymać metkę firmy nowoczesnej?
Wkrótce zaczynamy znakowanie laserowe naprawianych przez nas podzespołów. Wygrawerowany kod QR będzie zawierał informacje o naprawie, jej dacie oraz użytych częściach. Pozwoli to na szybką identyfikację. Kilka razy w roku organizujemy akcję serwisową polegającą na bezpłatnej diagnostyce komputerowej auta: „Sprawdź diesla przed zimą”, „...przed feriami”, „...przed wakacjami”. Każda osoba, która w wyznaczony dzień odwiedzi nasz serwis, może skorzystać z pomocy. To jedno z naszych prospołecznych działań w podziękowaniu za okazane nam zaufanie.
Angażujemy się także w motosport oraz wspieramy kluby miłośników samochodów. W tym roku wyruszamy na podbój Europy. W czerwcu wystawiamy się na największych w Europie targach regeneracyjnych w Amsterdamie, natomiast kilka dni temu wysłaliśmy zgłoszenie do udziału w Automechanika Frankfurt 2016. Strategia rozwoju naszej firmy jest zaplanowana na najbliższe 20 lat.
Rozmawiał: Krzysztof Dulny
Fot. Woliński Diesel Centrum
Komentarze (0)