Paliwa i oleje

ponad rok temu  05.06.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Z firmą BP Europa SE Sławomir Radoń (40 l.) związany jest od roku 1996. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu na Europę Centralną i odpowiadał za inicjatywy marketingowe, w tym związane ze sponsoringiem UEFA Euro 2012 w Polsce, Niemczech i krajach Europy Wschodniej, a także tworzenie strategii dla biznesu Automotive w Polsce. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w różnych działach firmy: w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, zbierając doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i kreowaniu strategii. Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, ma też dyplom Executive MBA Columbia University.

image_gallery

GALERIA ZDJĘĆ

Nowy Country Manager biznesu Castrol w Polsce
Nowy Country Manager biznesu Castrol w Polsce

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony