Części i regeneracja

6 miesięcy temu  23.10.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy koncept ZF [pro]Service

ZF Aftermarket wychodzi naprzeciw potrzebom niezależnych warsztatów obsługujących pojazdy użytkowe, tworząc nowy, dedykowany koncept warsztatowy.

ZF [pro]Service łączy istniejące dotychczas koncepty: ZF [pro]Tech (pojazdy użytkowe) i Wabco Service Partner w jeden kompleksowy program obejmujący ofertę wszystkich marek ZF Aftermarket: Lemförder, Sachs, TRW, Wabco i ZF. Firma oferuje w ten sposób doświadczenie i wiedzę technologiczną wiodącego na świecie dostawcy części zamiennych, technologii oraz rozwiązań serwisowych dla ciężarówek, przyczep, naczep i autobusów. Premiera nowego konceptu ma pozwolić warsztatom ciężarowym lepiej przygotować się na wyzwania związane z pracą na dynamicznie rozwijającym się rynku pojazdów użytkowych oraz poszerzać kompetencje, a tym samym ofertę serwisową.
Najważniejsze korzyści z członkostwa w ZF [pro]Service obejmują działania z zakresu szkolenia i rozwoju kompetencji pracowników warsztatów. Partnerzy otrzymują również wsparcie biznesowe i marketingowe – poprzez wizyty opiekunów firmy, zapewnienie dostępu do profesjonalnej wiedzy technicznej za pomocą portalu, infolinii i service desk, a także umieszczenie w dedykowanej wyszukiwarce partnerów, branding warsztatów, regionalne konferencje dla członków konceptu oraz promocję warsztatów wśród flot. Partnerzy mogą również liczyć na certyfikację potwierdzoną audytem, wskazującą na doskonałe przeszkolenie pracowników i najwyższą jakość świadczonych usług.
Warsztaty w ramach konceptu będą miały możliwość wyboru rodzaju partnerstwa oraz specjalizacji poprzez poszczególne moduły, które można ze sobą łączyć: ZF Driveline Partner lub Partner Wabco, oraz 3 typy pojazdów – pojazdy ciężarowe, autobusy i naczepy. Pozwoli to na precyzyjne ustalenie zakresu właściwego wsparcia technicznego dla danego warsztatu.
Jednym z głównych bezpłatnych narzędzi przygotowanych w ramach ZF [pro]Service jest dedykowany portal internetowy z dostępem do praktycznych wskazówek w formie informacji technicznych i produktowych. Znajdują się tam również instrukcje montażowe do konkretnych pojazdów, katalog części online i inne przydatne aplikacje.
Po więcej informacji na temat nowego konceptu odsyłamy na stronę internetową https://aftermarket.zf.com/ oraz kanał ZF Aftermarket na Facebooku.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony