Mobil 1™ ESP x2 0W20 to pierwszy produkt o niskiej lepkości, ograniczający zużycie paliwa bez strat na wydajności i niezawodności silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Nowy produkt spełnia rygorystyczne wymagania w zakresie wydajności, określone przez takich producentów pojazdów jak Grupa Volkswagen, Jaguar Land Rover oraz Porsche.
Oczekiwania tych producentów wobec olejów znacznie przekroczyły standardy określone dla wcześniejszych produktów 0W20. Nowe wymagania były dotychczas osiągalne wyłącznie dla produktów o wyższej klasie lepkości. Innowacyjna formulacja nowego oleju Mobil 1 może poprawić skuteczność ochrony silnika oraz zmniejszyć zużycie paliwa do 4%1.
Ponad 40 lat od premiery pierwszego dostępnego na całym świecie oleju syntetycznego, ExxonMobil wprowadza do sprzedaży Mobil 1 ESP x2 0W20. Tym samym producent kolejny raz podnosi standardy na rynku środków smarnych. Nowy olej o niskiej klasie lepkości wyróżnia doskonała skuteczność ochrony oraz możliwość zmniejszenia zużycia paliwa do 4%1.
Mobil 1 ESP x2 0W-20 spełnia lub przekracza najnowsze wymagania takich producentów jak Grupa Volkswagen, Porsche i Jaguar Land Rover. Nowy olej został opracowany przez ExxonMobil w odpowiedzi na rosnące potrzeby europejskich producentów pojazdów, a nowa technologia jest pokazem możliwości firmy w zakresie tworzenia formulacji smarnych, spełniających normy środowiskowe bez strat na osiągach pojazdu.
- W ostatnich dziesięciu latach obserwujemy stopniowy wzrost zainteresowania olejami o niskiej lepkości 0W20. Na fali rosnącego popytu opracowaliśmy produkt, który pozawala ograniczyć zużycie paliwa, skuteczne chroni silnik oraz posiada cechy oleju o wyższej klasie lepkości. Takie rozwiązanie jest korzystne zarówno dla producentów samochodów oraz kierowców – mówi Brian Gray, Global Associate Brand Manager z ExxonMobil. - Oferujemy zaawansowany produkt, który pozwoli sieciom dealerskim i niezależnym warsztatom spełnić oczekiwania klientów – dodaje.
Mobil 1 ESP x2 0W-20 został opracowany z myślą o korzyściach związanych z wydajnością. Mocnymi stronami nowego oleju są:
-
Aktywne składniki czyszczące. Zabezpieczają przed tworzeniem się osadów i szlamu, a tym samym wydłużają żywotność silnika i kontrolują jego czystość.
-
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna. Spowalnia starzenie się oleju, co pozwala wydłużyć okres między wymianami.
-
Redukcja tarcia. Pozwala ograniczyć zużycie paliwa nawet o 4% w porównaniu z olejem Mobil 1 ESP Formula 5W301.
-
Doskonałe parametry pracy w niskich temperaturach. Szybki rozruch w niskich temperaturach oznacza skuteczniejszą ochronę już w pierwszych sekundach po uruchomieniu silnika.
-
Dobre właściwości podczas pracy w wysokich temperaturach. Doskonale chroni silnik podczas pracy w wysokich temperaturach przez pełny okres pomiędzy wymianami.
-
Ochrona przed zużyciem w pełnym okresie pomiędzy wymianami.
ExxonMobil jako pierwszy oferuje rozwiązania, które odpowiadają wymaganiom coraz bardziej restrykcyjnych norm środowiskowych, bez strat na osiągach i bez konieczności ponoszenia dużych wydatków na przeprojektowywanie silnika lub jego osprzętu.
- Niska lepkość oleju Mobil 1 ESP x2 0W20 ma istotny wpływ na osiągi naszych aut oraz pomaga ograniczyć zużycie paliwa. Najnowszy produkt ExxonMobil, naszego partnera, pomaga również spełnić wysokie oczekiwania właścicieli aut Porsche w zakresie skutecznej ochrony, optymalnych osiągów i kontroli czystości silnika. Bez strat na wydajności - powiedział Karl Dums, Director Advanced Engineering Powertrain and Powertrain Strategy z Porsche.
Mobil 1 ESP x2 0W20 posiada aprobaty i dopuszczenia VAG (VW 508 00 /509 00), Jaguar Land Rover (STJLR.51.5122) oraz jest rekomendowany przez Porsche (C20). Produkt jest już dostępny w Polsce u autoryzowanych dystrybutorów środków smarnych Mobil.
Komentarze (0)