Program CBR BIO powstał po to, aby usprawnić komunikację między klientem Bio Service oraz operatorem logistycznym, w tym przypadku firmą odbierającą odpady.
Dzięki programowi CBR BIO nastąpią automatyzacja tworzenia zgłoszeń oraz ujednolicenie ich składania. Po wprowadzeniu zgłoszenia klient otrzyma numer. Przy każdej zmianie statusu zamówienia zmieni się nazwa na: nowe zgłoszenie, oczekujące na potwierdzenie, przyjęte, utworzone oraz odrzucone. Program umożliwia zawarcie różnych usług w jednym miejscu, bez konieczności przelogowania się do innych aplikacji. Takie rozwiązanie zostało stworzone specjalnie dla klienta Inter Cars w celu uproszczenia procesu odbioru odpadów, a także szybkiej realizacji otrzymanych zgłoszeń.
Klient, który już korzysta z IC Katalogu Online i ma podpisaną umowę w Bio Service, będzie miał automatyczny dostęp do CBR BIO. W przypadku klienta, który nie korzysta z IC Katalogu Online, będzie miał on dostęp do Bio Service przez link na stronie www.intercars.eu,
zakładka Ekologia. Login i hasło otrzyma w tym wypadku indywidualnie.
Po zalogowaniu się do programu CBR BIO klient tworzy zgłoszenie w celu zamówienia usługi odebrania odpadów z warsztatu. Wybiera kody odpadów, tak jak indeksy w IC Katalogu. Każdy kod odpadu wpisany w zgłoszeniu jest podany w sposób opisowy, więc wiadomo, czego dotyczy (kody odpadów odpowiadają kodom na pojemnikach, które znajdują się w warsztacie klienta).
W oknie ilość/kilogramy wpisujemy orientacyjną wagę danego kodu, który jest do odebrania (fot. 1). Cena utylizacji za wpisaną ilość oddawanego odpadu przypisywana jest automatycznie. Taką czynność powtarzamy tyle razy, ile mamy do oddania odpadów według tabeli kodów odpadów.
Jeżeli odpadem jest: olej przepracowany, złom akumulatorowy, złom metalowy, makulatura, istnieje możliwość jego zgłoszenia i negocjowania ceny z operatorem logistycznym przez zgłaszającego odbiór. Do tego przeznaczona jest wydzielona specjalna opcja komunikacji klienta z operatorem.
System automatycznie podlicza koszty odbioru odpadów. Jeśli na zgłoszeniu są odpady podlegające zapłacie i odsprzedaży, system przelicza dane i podaje różnicę, która w zależności od tego, czego jest więcej, pokazuje kwotę, jaką trzeba będzie zapłacić operatorowi albo jaką otrzymamy od operatora. Ma to miejsce na przykład wtedy, kiedy klient sprzedaje operatorowi przepracowany olej.
Jeżeli wszystkie kody, które warsztat chce, aby zostały odebrane, zostały wprowadzone, akceptujemy zgłoszenie przez kliknięcie przycisku ZGŁOŚ (fot. 2). Zgłoszenie automatycznie przekierowywane jest do operatora logistycznego, nadawany jest mu numer, status, a zgłoszenie jest zapisywane w archiwum (fot. 3).
Zgłoszenie pojawia się u operatora, który podejmuje je i odpowiada klientowi, podając termin, w którym przyjedzie w celu odebrania odpadu. Oczywiście wszystkie dokumenty oraz informacje dotyczące odebranych odpadów będą archiwizowane w formie elektronicznej i widoczne dla obu stron.
W programie CBR BIO będzie również można zamówić płatny audyt energetyczny – efektywne doradztwo energetyczne. Audyt służy inwentaryzacji energetycznej obiektu klienta w celu sprawnego obniżenia kosztów energii, jakie ponosi. W pierwszej kolejności ekspert energetyczny przeprowadza oględziny warsztatu, które polegają na obejściu obiektu i zapisaniu danych, m.in.: okna i ściany, ogrzewanie, ciśnienie powietrza i oświetlenie. Bio Service zapewnia kompleksowe doradztwo energetyczne dostosowane do potrzeb firm sektora handlu częściami motoryzacyjnymi. Po wizji lokalnej dane zostaną przeanalizowane, a następnie obliczone możliwości modernizacji i optymalizacji w odniesieniu do potencjału oszczędnościowego i kosztów. W wyniku analizy klient otrzymuje szczegółowy raport z konkretnymi propozycjami rozwiązań. W ramach prognoz określamy optymalne zużycie energii nieruchomości. W ten sposób można określić przy planowanych inwestycjach wysokość przyszłego zużycia energii. W każdej chwili można porównać stan: powinno być/jest. Korzyści, jakie między innymi płyną ze skorzystania z tej usługi, to:
- niewielkie inwestycje, które szybko się zwrócą,
- bezpośrednie oszczędności kosztów energii,
- stała opieka ekspertów,
- szybko osiągalna osoba kontaktowa.
Więcej szczegółów: bio-service@bio-service.pl
Komentarze (0)