- Nowy slogan w sposób przekonujący zwraca uwagę na to, czego synonimem jest od ponad 100 lat HELLA – kompetencji technologicznej, innowacyjności, stabilności, orientacji na przyszłość – komentuje dr Jürgen Behrend, udziałowiec firmy. - Podwójne znaczenie pojęcia „vision” (tłum. wizja, wzrok) odzwierciedla z jednej strony korzenie przedsiębiorstwa, znajdujące się w obszarze „oświetlenie i widoczność”, z drugiej zaś - podkreśla znaczenie przewidującej i odpowiedzialnej strategii dla naszej firmy.
Przez wprowadzenie nowego sloganu oraz filmu wizerunkowego (do obejrzenia na stronie firmy: www.hella.pl) firma kontynuuje rozpoczętą pod koniec 2010 roku zmianę Corporate Design. Dotychczas zmodernizowane zostało już logo, kolory korporacyjne, zdjęcia oraz wygląd strony internetowej.
„Technology with vision” – tak brzmi nowy slogan firmy HELLA. Zastąpi on używaną od ponad 20 lat dewizę: „Ideas today for the cars of tomorrow”.
Komentarze (0)