Skuteczne hamulce decydują o wszystkim – tak brzmi nowe hasło marki Girling, która postanowiła odświeżyć i zaktualizować swój wizerunek oraz przypomnieć klientom o swojej długiej historii i osiągnięciach.
- Marka Girling jest silnie związana z technologią hamulcową od czasu pionierskiego zastosowania hamulca tarczowego przez Kapitana AHG Girlinga podczas wyścigów Formuły 1 w 1952 roku – mówi Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager odpowiedzialny za sprzedaż produktów Girling w Polsce. - (...) Od roku 1959 zwycięstwo w mistrzostwach Formuły 1 dwanaście razy trafiło do kierowców, których bolidy wyposażone były w hamulce tarczowe Girling.
W najbliższych miesiącach marka będzie promowała swój nowy wizerunek, włączając w to nowe logo oraz podejście to działań marketingowych. W informacjach prasowych pojawiać się będą zarówno nowe, dynamiczne zdjęcia, jak i fotografie historyczne.
- Metamorfoza nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć oraz nowych technologii i nowoczesnych projektów firmy – dodaje K. Kociołek. - Nowe hasło zestawieniu z obrazami przedstawiającymi osiągnięcia Girling w dziedzinie wyścigów samochodowych przypominają klientom, że marka ta wciąż jest uosobieniem jakości, bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Komentarze (0)