Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy wizerunek produktów marki Glasurit

Produkty Premium – to widać od razu!

Po ponad dziesięciu latach przyszedł czas na gruntowne odświeżenie wyglądu produktów marki Glasurit. Powstały więc etykiety i nadruki w nowej szacie graficznej. Nowy wizerunek opakowań podkreśla, że podstawą marki Glasurit są lakiery klasy Premium. Zmiany powodują, że produkty są bardziej atrakcyjne wizualnie, a informacje zawarte na etykietach – bardziej czytelne.

Jeszcze bardziej atrakcyjne, jeszcze lepsze
To, co widać od razu, to świeże, nasycone kolory. Ułatwiają one codzienną pracę warsztatu, ponieważ już na pierwszy rzut oka można odróżnić poszczególne grupy i linie produktów. Zachowano oczywiście sprawdzone już przyporządkowanie kolorów grupom towarowym. Jedynie w nielicznych przypadkach dokonano zmian – tylko tam, gdzie wprowadzenie nowej barwy stanowi udogodnienie.



Dla lepszej orientacji zastosowano motyw graficzny składający się z trzech poziomych pasków. Motyw ten informuje, z którą z warstw powłoki mamy do czynienia. Pierwszy barwny pasek symbolizuje materiały gruntujące i podkładowe, drugi oznacza kolory, a trzeci lakiery bezbarwne. Linia 22 to kolory o połysku bezpośrednim, a więc zarówno drugi, jak i trzeci pasek są tu wyróżnione kolorem. Ponieważ utwardzacze, rozcieńczalniki i inne materiały nie zawsze można przyporządkować jednej warstwie, żaden pasek nie jest wypełniony.



Trzecim zauważalnym udogodnieniem jest kod paskowy. Znajduje się on teraz z przodu, na etykiecie, co znacznie ułatwia skanowanie czytnikiem.

Konsekwentny rozwój
Pomimo tych wszystkich zmian produkty Glasurit są rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka. Nowy projekt nawiązuje do znanego wizerunku, wprowadzając zmiany tylko tam, gdzie jest to sensowne i konieczne. Nowy układ informacji na opakowaniach konsekwentnie podkreśla wysoką pozycję marki Glasurit. Produkty ze zmienioną etykietą pojawią się na rynku jeszcze latem roku 2007, krok po kroku, zastąpią te obecne do tej pory.


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony