Nazwa sieci warsztatowej
O.K. Serwis
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Inter-Team Sp. z o.o.
Określenie działalności
Sieć warsztatów samochodowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Koncepcja sieci jest odpowiedzią na wyzwania, przed jakimi staje dziś niezależny warsztat samochodowy, w którym najważniejsze są klient i jego satysfakcja. Celem sieci jest zagwarantowanie dostępności kompleksowych usług mechanicznych użytkownikom samochodów.
Warsztaty zrzeszone w sieci mają zapewnione profesjonalne wsparcie ekspertów z Inter-Team w zakresie m.in. prowadzenia biznesu, marketingu, wyposażenia, zagadnień prawnych czy wsparcia technicznego.
Członkowie utrzymują niezależność, tzn. są autonomiczni pod względem prawnym, a nazwa firmy jest umieszczana na materiałach wizerunkowych.
Liczba zrzeszonych członków
Około 250
Rodzaje usług
Obsługa samochodów wszystkich marek w zakresie diagnostyki, przeglądów i wszelkiego rodzaju napraw, np. mechanicznych, elektrycznych, eksploatacyjnych.
Korzyści z członkostwa w sieci
- Przynależność do marki znanej i cenionej przez klientów, podniesienie wartości wizerunkowej i prestiżu przedsiębiorstwa.
- Bogaty pakiet startowy, coroczne pakiety wsparcia, elastyczne programy bonusowe.
- Profesjonalna i nowoczesna identyfikacja wizualna warsztatu.
- Wsparcie biura sieci przy organizowaniu lokalnych akcji promocyjnych.
- Udział w ogólnopolskich kampaniach reklamowych z wykorzystaniem mediów o szerokim zasięgu (radio, telewizja, internet, aplikacje mobilne dla kierowców).
- Bezpłatny dostęp do programu Mój Warsztat – wspierającego zarządzanie firmą, organizację pracy warsztatu i obsługę klientów.
- Dostęp do bazy danych technicznych i serwisowych.
- Nieodpłatny dostęp do szkoleń.
- Możliwość podnoszenia kompetencji w zakresie standardów obsługi klienta.
- Możliwość korzystania ze wsparcia infolinii technicznej Inter-Team.
Zobowiązania członków
- Przestrzeganie warunków umów partnerskich.
- Aktywna współpraca handlowa z Inter-Team.
- Posiadanie odpowiedniego wyposażenia i standardu obiektu.
- Przestrzeganie zasad identyfikacji wizualnej.
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta.
- Udział w szkoleniach technicznych i biznesowych.
- Angażowanie się w akcje marketingowe i promocyjne.
Struktura zarządzania siecią
Centralne biuro sieci w Warszawie, regionalni opiekunowie sieci.
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
- Telefon, e-mail, spotkania wideo.
- Cykliczne newslettery informacyjne.
- Spotkania regionalne i indywidualne.
- Dedykowana strefa: www.market.okserwis.pl dla członków sieci.
- Social media.
Dostawy i czas realizacji
- Dostawy części do warsztatu do 6 razy dziennie.
- Stałe trasy, kierowcy przypisani do konkretnych warsztatów – dzięki temu dostawy są punktualne i przewidywalne.
- Dostawy własne poprzez sieć dystrybucyjną organizatora sieci.
Plany rozwoju
- Pozyskiwanie nowych klientów dla warsztatów dzięki wykorzystaniu najefektywniejszych narzędzi marketingowych.
- Skuteczne wsparcie właścicieli warsztatów w dostosowaniu się do wymogów prawnych, fiskalnych i administracyjnych.
- Zapewnienie wsparcia technicznego i marketingowego w zakresie poszerzania oferty usług w odpowiedzi na oczekiwania klientów warsztatowych.
- Podnoszenie konkurencyjności poprzez systematyczny wzrost kompetencji technicznych i biznesowych pracowników warsztatów.
- Wzmacnianie wizerunku marki O.K. Serwis jako warsztatów zapewniających dostępność kompleksowych usług o wysokiej jakości.
Warunki przystąpienia do sieci
- Zgodne z warunkami umowy partnerskiej.
- Opracowane i zapisane w standardach będących częścią umowy.
- Dodatkowe warunki ustalane indywidualnie z opiekunem sieci wynikające z potrzeb warsztatu.
Komentarze (0)