Autorobot® B20 “Złoty”, “Srebrny”, “Brązowy” i podstawowy
Ekipa pracowników firmy Autorobot, która prowadziła badania i testy, opracowała nową, szybszą technikę do prostowania podwozia i nadwozia pojazdu.
Za pomocą nowej techniki naciągu i pchania hydrauliczny wspornik jest umieszczany w miejscu, gdzie zaczyna się uszkodzenie i to pomaga w uzyskaniu lepszego wyniku prostowania karoserii. Wspornik uniemożliwia działanie siły naciągu na nieuszkodzony obszar i punkty montażowe. Nowa technika umożliwia szybkie zaczepienie mocowania, co skraca czas naprawy. Najważniejszą zaletą nowej metody pchania i naciągu jest możliwość naprawy nowych mocniejszych konstrukcji karoserii samochodów.
Wieża naciągająco-pchająca Autorobota B20 zapewnia jednoczesne naciągi poziome i pionowe. Belka podtrzymująca B20-4A zabezpiecza konstrukcję (ramę) pojazdu przed zmianą jej kształtu podczas wykonywania naciągów. Szybkie naciągi w górę są możliwe dzięki okrągłemu łącznikowi i teleskopowej budowie górnej części wieży.
Za pomocą Autorobota B20 można uzyskać podwójne przeciwstawne podparcie. Belka podtrzymująca A na ramie naprawczej oraz ramię podtrzymujące B z wieży naciągająco-pchającej zabezpieczają właściwe prostowanie konstrukcji (ramy) pojazdu.
Górna część wieży obraca się w płaszczyźnie poziomej. Można ją obrócić w trzech różnych pozycjach. W swojej najwyższej pozycji wieża jest ustawiona wystarczająco wysoko, aby prostować konstrukcję dachu podwyższonych pojazdów.
Naciągowo-pchająca technika prostowania karoserii za pomocą Autorobota B20 ma także zastosowanie w przypadku ciągnięcia przedniego lub tylnego zakończenia samochodu: należy najpierw założyć ramiona podpierające jak pokazano na zdjęciu, a następnie rozpocząć bieżący naciąg łańcuchem założonym na hydrauliczną wieżę.
Jan Sobański
Ekipa pracowników firmy Autorobot, która prowadziła badania i testy, opracowała nową, szybszą technikę do prostowania podwozia i nadwozia pojazdu.
Za pomocą nowej techniki naciągu i pchania hydrauliczny wspornik jest umieszczany w miejscu, gdzie zaczyna się uszkodzenie i to pomaga w uzyskaniu lepszego wyniku prostowania karoserii. Wspornik uniemożliwia działanie siły naciągu na nieuszkodzony obszar i punkty montażowe. Nowa technika umożliwia szybkie zaczepienie mocowania, co skraca czas naprawy. Najważniejszą zaletą nowej metody pchania i naciągu jest możliwość naprawy nowych mocniejszych konstrukcji karoserii samochodów.
Wieża naciągająco-pchająca Autorobota B20 zapewnia jednoczesne naciągi poziome i pionowe. Belka podtrzymująca B20-4A zabezpiecza konstrukcję (ramę) pojazdu przed zmianą jej kształtu podczas wykonywania naciągów. Szybkie naciągi w górę są możliwe dzięki okrągłemu łącznikowi i teleskopowej budowie górnej części wieży.
Za pomocą Autorobota B20 można uzyskać podwójne przeciwstawne podparcie. Belka podtrzymująca A na ramie naprawczej oraz ramię podtrzymujące B z wieży naciągająco-pchającej zabezpieczają właściwe prostowanie konstrukcji (ramy) pojazdu.
Górna część wieży obraca się w płaszczyźnie poziomej. Można ją obrócić w trzech różnych pozycjach. W swojej najwyższej pozycji wieża jest ustawiona wystarczająco wysoko, aby prostować konstrukcję dachu podwyższonych pojazdów.
Naciągowo-pchająca technika prostowania karoserii za pomocą Autorobota B20 ma także zastosowanie w przypadku ciągnięcia przedniego lub tylnego zakończenia samochodu: należy najpierw założyć ramiona podpierające jak pokazano na zdjęciu, a następnie rozpocząć bieżący naciąg łańcuchem założonym na hydrauliczną wieżę.
Jan Sobański
Komentarze (0)