Rola retrofitu polega na unowocześnieniu już istniejącego auta
Do sprzedaży trafiły retrofity LED żarówek halogenowych H7, dopełniając ofertę retrofitów Philips X-tremeUltinon.
Retrofit to określenie części zamiennej, która może zastąpić oryginalne wyposażenie samochodu, ale do jej konstrukcji wykorzystano technologie nowocześniejsze niż użyte w oryginale. Rolą retrofitu jest unowocześnienie już istniejącego auta. W przypadku Philips X-tremeUltinon LED sprawdzona technologia diod Luxeon współpracuje z optyką reflektora halogenowego samochodu. Rozwiązanie o nazwie SafeBeam umożliwia prawidłowy, równomierny rozsył światła wytwarzanego przez lampy X-tremeUltinon LED, które są zamontowane w reflektorach zamiast żarówek H4 lub H7. Silniejszy strumień białego światła poprawia kontrast oświetlonych obiektów i widoczność. Kierowca ma więcej czasu na reakcję, przez co prowadzenie samochodu staje się bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Bo im więcej widzisz, tym szybciej możesz zareagować.
Lampy Philips X-tremeUltinon LED sprawiają, że dzięki niezrównanym parametrom strumienia światła jazda jest przyjemniejsza. Temperatura barwowa 6500 K – określana jako „arktycznie biała” – sprawi także, że samochód w jednej chwili zyska stylowy, nowoczesny, a nawet luksusowy wygląd.
– Ponieważ gama obejmuje nie tylko lampy do reflektorów przednich, ale także do świateł pozycyjnych, stop, kierunkowskazów, a nawet podświetlenia tablicy rejestracyjnej, możliwa jest modernizacja samochodu wykorzystywanego w sporcie – mówi Steven Zimmer, vice president aftermarket, Lumileds.
Kompletna oferta retrofitów Philips X-tremeUltinon LED zastępuje żarówki H4, H7 oraz H8/H11/H16.
Komentarze (0)