Wystarczy kliknąć, by rozmrozić szyby zaparkowanego na mrozie auta lub przewietrzyć jego wnętrze po wielogodzinnym postoju na lipcowym słońcu. Nie wychodząc z domu.
Możliwości
Nowy system pozwala z dowolnego (ale znajdującego się w zasięgu telefonii komórkowej) miejsca na świecie w szybki i prosty sposób zarządzać wszystkimi funkcjami ogrzewania i wentylacji postojowej Webasto. Dzięki intuicyjnej nawigacji możliwe jest błyskawiczne włączenie i wyłączenie ogrzewania, jak również zmiana trybu pracy z grzania na wietrzenie (i na odwrót). Dostępna jest też funkcja automatycznego sterowania temperaturą, w której moduł sam dobierze tryb pracy stosowny do panujących na zewnątrz warunków. Aplikacja umożliwia też określenie limitu czasu grzania/wietrzenia wnętrza pojazdu, a także pozwala na zaprogramowanie włączenia lub wyłączenia urządzenia o określonej porze.
Dodatkową korzyścią z posiadania modułu Thermo Call 3 jest funkcja powiadamiania SMS w przypadku uruchomienia alarmu samochodowego.
Jak to działa?
Aplikacja Thermo Call współpracuje z montowanym w pojeździe modułem Thermo Call 3 – najnowszej generacji urządzeniem opartym na technologii GSM. Aby uruchomić zdalny system sterowania ogrzewaniem i wentylacją, wystarczy pobrać i zainstalować aplikację oraz skonfigurować telefon z umieszczoną w module Thermo Call 3 aktywną kartą SIM.
Dodajmy, że aplikacja współpracuje wyłącznie z modułem Thermo Call 3, który może być montowany zarówno przy zakupie nowego ogrzewania postojowego, jak i w momencie rozbudowy już posiadanego systemu sterowania ogrzewaniem Webasto.
Dostępną w języku polskim aplikację nabyć można w sklepach internetowych App Store oraz Android Market w cenie 9,99.
Komentarze (0)