Każdego miesiąca Liqui Moly ogłasza promocję na wybrany produkt lub gamę produktów. Kupując powyższe oleje u autoryzowanych sprzedawców można uzyskać dodatkowe rabaty. Tym razem uwagę skupiono na najbardziej "rzadkich" olejach dostępnych na rynku.
Jeszcze niedawno większość producentów zalecało olej o lepkości 5W-40 lub 5W-30. Dziś ze względu na coraz ostrzejsze normy emisji spalin, powszechną praktyką stają się oleje klasy 5W-20, 0W-20 czy też 0W-30. Aby móc zastosować tak „rzadki” olej, silnik musi być do tego odpowiednio przystosowany. (małe pasowania, większy wydatek pompy oleju). Specyfika nowoczesnych silników wyklucza stosowanie „tradycyjnych” olei klasy 5w40 i 5w30 i analogicznie nie wolno stosować środka smarnego klasy 0W20, 5w20 w jednostkach starszej generacji. Innymi słowy lepiej nie eksperymentować z doborem oleju silnikowego. Dla pewności zawsze należy zajrzeć do katalogu doboru oleju na www.liqui-moly.pl
W ofercie Liqui Moly znajduje się kilka olei o lepkości 5W-20, 0W-20 oraz 0W-30.
Na szczególną uwagę zasługują:
Special Tec V 0W-30
Jest to olej dedykowany do nowoczesnych silników w samochodach Volvo z silnikami benzynowymi oraz Diesla również tymi wyposażonymi w filtr cząstek stałych DPF.
Olej ten spełnia specyfikację:
- ACEA A5
 - ACEA B5
 - API SL
 - API CF
 - ILSAC GF-3
 - Volvo VCC 95200377
 
Special Tec AA 5W-20
Jest to olej dedykowany do amerykańskich i japońskich samochodów z silnikami benzynowymi.
Olej ten spełnia specyfikację:
- API SN
 - ILSAC GF-5
 - Chrysler MS-6395
 - Daihatsu
 - Ford WSS-M2C 925-A
 - Ford WSS-M2C 930-A
 - Ford WSS-M2C 945-A
 - GM
 - Honda
 - Hyundai
 - Kia
 - Isuzu
 - Mazda
 - Mitsubishi
 - Nissan
 - Subaru
 - Suzuki
 - Toyota
 
Special Tec AA 5W-20
Jest to olej dedykowany do samochodów marki Ford wyposażonych w silniki Eco Boost
Olej ten spełnia specyfikację:
- API SN
 - Ford WSS-M2C 948-B
 - Jaguar / Land Rover STJLR.03.5004
 



				
            
Komentarze (0)