Paliwa i oleje

miesiąc temu  14.03.2025, ~ Administrator - ,   Czas czytania 12 minut

Oleje marki własnej

Marka ProfiPower należy do Moto-Profil, jednego z największych, najdłużej działających dystrybutorów części i akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce oraz Europie. Najnowszą propozycją z gamy produktowej jest olej silnikowy typu private label

Oprócz powszechnie rozpoznawalnych marek olejów na aftermarkecie funkcjonują tzw. private label. Marka własna to asortyment wytwarzany przez zewnętrznych producentów na zlecenie np. danej sieci – w tym przypadku sieci zrzeszającej warsztaty. Takie produkty powstają w celu oferowania niedrogich, ekskluzywnych produktów przy jednoczesnym zachowaniu jakości.

Lepiej zaufać mniejszym wytwórcom olejów silnikowych z półki premium czy gigantom rynku wywodzącym się z przemysłu petrochemicznego? A może tym, którzy zamiast dbać o marketing, skupiają się na doskonaleniu produktów typu private label? Jaki jest ich udział w rynku? Czy ich dystrybucja ogranicza się tylko do warsztatów zrzeszonych w sieci? Te i inne pytania zadaliśmy reprezentantom marek własnych.
Na początku przybliżmy fenomen marek własnych. W jakich branżach tzw. private label zyskuje największą popularność? Konsumenci...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony