i przekładniowe Kager
W lutym na polskim rynku olejów pojawiły się wysokiej klasy oleje silnikowe i przekładniowe marki Kager. Pod szyldem Kagera Fota oferuje olej silnikowy mineralny, półsyntetyczny i syntetyczny w trzech pojemnościach: 1 l, 4 l i 60 l oraz olej przekładniowy mineralny i półsyntetyczny o pojemności 1 l. Oleje Kager zostały wyprodukowane w Szwecji.
Oleje silnikowe
Kager Mineral 15W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 15W-40
Spełnia wymagania: API SJ/ CH-4 • ACEA 04: E2 • ACEA 02: E2/B3/A2. MB 228.1/229.1, MAN 271, Volvo VDS-2, Allison C-4, MTU OIL 1, Mack EO-M Plus, Cummins CES 20,071/6, ZF TE ML 07C/04C, CAT ECF1.
Wysokiej jakości mineralny olej silnikowy Kager Mineral 15W40 Engine Oil charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami smarowania w wysokich temperaturach.
Przewyższa wymagania producentów silników pracujących w ciężkich warunkach przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy Kager Mineral 15W40 Engine Oil zalecany jest do samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych, do silników benzynowych i wysokoprężnych, pracujących na benzynie ołowiowej i bezołowiowej oraz zasilanych gazem.
Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 10W-40
Spełnia wymagania: API: SL/CF • ACEA: A3/B3. MB 229.1, VW 505.00/500.00.
Półsyntetyczny olej silnikowy Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil został opracowany w technologii zapewniającej odpowiednią ochronę silnika zaraz po jego uruchomieniu. Przyczynia się do wydłużenia żywotności silnika, utrzymując go w czystości i nie dopuszczając do zużycia podczas zimnych startów. Półsyntetyczny olej silnikowy Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil przeznaczony jest do samochodów osobowych i dostawczych, do silników z zapłonem iskrowym, a także do silników z zapłonem samoczynnym (diesla) zarówno bez doładowania, jak i turbodoładowanych. Kager Semisynthetic 10W40 Engine Oil jest zalecany do pracy w umiarkowanych i ciężkich warunkach eksploatacji. Przeznaczony jest także do stosowania w samochodach wyposażonych w katalizatory spalin. Dzięki niskiej zawartości popiołu siarczanowego można go stosować z powodzeniem w samochodach posiadających silniki zasilane gazem LPG.
Kager Synthetic 5W40 Engine Oil
Klasa lepkości: SAE 5W-40
Spełnia wymagania: API: SL/CF • ACEA: A3/B2/B4. VW 505.00/502.00, MB 229.1, MB 229.3, Opel GM-LL-B-025, BMW LL-98, Porsche.
Syntetyczny olej silnikowy Kager Synthetic 5W40 Engine Oil jest olejem nowej generacji o wyjątkowej formule, zmniejszającej siły tarcia, a tym samym zużycie paliwa. Jego parametry ułatwiają rozruch silnika w niskich temperaturach, wydłużając czas żywotności silnika. Syntetyczny olej silnikowy Kager Synthetic 5W40 Engine Oil zalecany jest do stosowania w samochodach osobowych i dostawczych zarówno w silnikach benzynowych, jak i diesla, a także zasilanych LPG. Olej ten zalecany jest do stosowania tam, gdzie chce się uzyskać ekonomiczność zużycia paliwa i wydłużenie czasu eksploatacji silnika. Można go stosować w ekstremalnie zimnych i gorących klimatach.
Oleje przekładniowe
Kager Mineral 80W90 Gear Oil
Klasa lepkości: SAE 80W-90
Spełnia wymagania: API: GL-5, MIL-L-2105 D.
Stosując mineralny olej przekładniowy Kager Mineral 80W90 Gear Oil, uzyskuje się doskonałą stabilność przeciw utlenianiu, prowadzącą do zwiększenia trwałości oleju, a tym samym do wydłużenia okresu między wymianami. Kager Mineral 80W90 Gear Oil przyczynia się do poprawy środowiska pracy, bezpiecznych operacji przy wysokich ciśnieniach i poprawy ekonomiki wykorzystania paliwa. Posiada zwiększoną kompatybilność z uszczelkami. Mineralny olej przekładniowy Kager Mineral 80W90 Gear Oil przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w ekstremalnych warunkach, szczególnie wysoko obciążonych przekładni hipoidalnych. Może być stosowany do smarowania najnowszych typów skrzyń biegów, tylnych mostów i innych przekładni samochodów (osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów) oraz maszyn budowlanych i rolniczych, do których producenci zalecają w instrukcjach obsługi oleje typu EP, odpowiadające kategorii GL-5 wg API.
Kager Semisynthetic
75W-90 Gear Oil
Klasa lepkości: SAE 75W-90.
Spełnia wymagania: GL- 4/GL-5, ZF TE-ML-08, Man 3343.
Półsyntetyczny olej przekładniowy Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil redukuje tarcie, poprawia ekonomikę jazdy. Zalecany jest do stosowania przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Półsyntetyczny olej przekładniowy Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil przeznaczony jest do wszystkich rodzajów mechanicznych skrzyń biegów samochodów osobowych i ciężarówek o małej ładowności. Olej ten może być stosowany w tylnych mostach, skrzyniach pośrednich, mechanizmach różnicowych, tam, gdzie jest wymagany olej klasy GL-4 i GL-5. Jest również zalecany dla większości małych skrzyń mechanicznych, takich jak skrzynie przekładniowe w kultywatorach rotacyjnych, ciągnikach ogrodowych. Kager Semisynthetic 75W-90 Gear Oil pozwala na łatwiejszą zmianę biegów w niskich temperaturach i obniżenie zużycia paliwa.
Komentarze (0)