Finał konkursów: Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz i Lakiernik Roku 2006.
14 września br. firma Ford Polska zorganizowała we Wrocławiu finał konkursów: Doradcy Serwisowego Roku, Doradcy Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku, Mechanika Roku, Blacharza Roku oraz Lakiernika Roku. Celem współzawodnictwa było wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dealerów Forda. Rywalizacja miała także zachęcać pracowników stacji dealerskich do stałego dokształcania się.
Tegoroczna Olimpiada Serwisowa Forda odbyła się pod hasłem „Jakość i Bezpieczeństwo”. W ocenie Ford Motor Company, na bezpieczeństwo klientów oraz pojazdów mają wpływ: jakość użytych części, technologia naprawy, innowacyjność rozwiązań technicznych i projektowych, a także szereg prób i testów oraz analiz i symulacji przeprowadzanych przez producenta.
- Jakość i bezpieczeństwo pod każdym względem są dla nas priorytetem – powiedział Dariusz Lech, dyrektor Serwisu i Obsługi Posprzedażnej Ford Polska. – Stąd tak dużo uwagi przywiązujemy do jakości obsługi klientów, bezpieczeństwa klientów, a także jakości usług serwisowych i jakości oryginalnych części.
Do konkursów zostało zgłoszonych przez autoryzowane serwisy Forda 320 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkurs przebiegał w trzech etapach:
- etap I – eliminacje wewnętrzne w dealerstwach na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska,
- etap II – półfinały rozegrane w dealerstwach (test praktyczny),
- etap III – finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w siedzibie Autoryzowanego Dealera Forda – DS. Germaz we Wrocławiu).
Doradcą Serwisowym Roku 2006 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda został Adam Pustołka z Ren Car z Rybnika, drugie miejsce zajął Grzegorz Ucisko z PGD Euro Car z Krakowa, zaś trzecie Dariusz Frankowski reprezentujący Spectrum z Białegostoku.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2006 w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda został Tomasz Puławski reprezentujący Lipski BS z Warszawy, drugie miejsce ex equo zajęli Remigiusz Tułacz DS. Germaz z Wrocławia oraz Piotr Skwarek z PGD OMC Motors z Warszawy, zaś trzecie Jan Kościułek z Res Motors z Rzeszowa.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele niezależnej firmy badającej rynek, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2006 okazał się Jarosław Domaruk z Auto Hobby z Białegostoku, drugie miejsce zajął Mariusz Kowalczyk z Lipski BS z Warszawy, zaś trzecie Wiesław Gajewski z PGD Euro Car z Krakowa. Komisja sędziowska składała się z 3 niezależnych ekspertów – pracowników naukowych Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Konkurs był także nadzorowany przez 20-osobowy zespół obserwatorów – szefów Autoryzowanych Serwisów Forda. Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2006 wygrał Krzysztof Chodysz, drugie miejsce zajął Paweł Chmielewski – obaj z PGD OMC Motors z Warszawy, zaś trzecie Andrzej Jankowski z DS. Germaz z Wrocławia. Lakiernikiem Roku 2006 został Adam Bieniek, drugie miejsce zajął Jarosław Wierzbik – obaj z Nova Lublin, zaś trzecie miejsce Marian Kulesza z DS. Germaz z Wrocławia.. Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
- To już czwarty finał współzawodnictwa wśród pracowników autoryzownych serwisów Forda – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Serwisu i Obsługi Posprzedażnej Ford Polska. - Cieszymy się, że konkursy te są tak atrakcyjną formą rywalizacji, że z roku na rok mamy coraz więcej uczestników. W naszej ocenie oraz w oczach niezależnych instytutów badawczych sieć autoryzowanych serwisów Forda świadczy usługi na najwyższym poziomie. Również badania poziomu satysfakcji klientów z usług, przeprowadzane przez Ford of Europe, wykazują stałą tendencję wzrostową – dodał D. Lech. W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy).
Komentarze (0)