![Opel Astra G 1.8, 16V](https://warsztat.pl/img/artykuly/60700_opel-astra-g-1-8-16v_1.jpg?dta=1410233129)
Dlaczego za pomocą oscyloskopu można łatwo znaleźć złe połączenie cewki zapłonowej lub wtryskiwacza z masą i napięciem zasilającym?
Dlaczego linijka diodowa jest lepsza od woltomierza cyfrowego przy badaniu sondy lambda?
Dlaczego przedstawiam oscylogramy potencjometrów przy podstawie czasu 0.1 s/dz, a nieraz 10 ms/dz?
Na te i inne pytania będę mógł odpowiedzieć podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej w Poznaniu na stoisku “Żywego Warsztatu”, którego organizatorem jest „Nowoczesny Warsztat” w piątek, 11 maja br. Zapraszam do wspólnego zdejmowania oscylogramów za pomocą przystawki oscyloskopowej RH140 z systemu wtrysku benzyny Simtec zainstalowanego w samochodzie Opel Astra.
mgr inż. Ryszard Hołownia
Komentarze (0)