Ogumienie

ponad rok temu  30.01.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Opony autokarowe Goodyear gotowe na nowe przepisy UE

Wobec wzrostu średniego ciężaru pasażerów i ich bagaży, a także w świetle dążeń Unii Europejskiej do zwiększenia sprawności transportu i ograniczenia emisji dwutlenku węgla, Komisja Europejska zaproponowała zwiększenie dopuszczalnej masy dwuosiowych pojazdów komunikacji publicznej z 18 do 19 ton.

Wymagania nowych przepisów spełniają opony Goodyear Marathon Coach i Ultra Grip Coach.

Choć szczegóły unijnej propozycji nie zostały jeszcze ustalone, wiadomo już, że dopuszcza ona 7,5 tony obciążenia osi sterującej i 11,5 tony osi napędowej.
To istotna informacja z punktu widzenia doboru opon i ich nośności. Opony Goodyear Marathon Coach do montażu na wszystkich osiach, w rozmiarach 295/80 R22.5 i 315/80 R22.5, oraz zimowe opony napędowe Ultra Grip Coach posiadają indeks nośności odpowiednio 154 i 156. To z kolei odpowiada nośności 3750 kg i 4000 kg. Montaż opon Goodyear Marathon Coach na oś przednią pozwala spełnić wymóg obciążenia osi ciężarem 7,5 tony, który może wejść w życie w 2018 roku.

Tagi: Goodyear,

GALERIA ZDJĘĆ

Opony autokarowe Goodyear gotowe na nowe przepisy UE
Opony autokarowe Goodyear gotowe na nowe przepisy UE
Opony autokarowe Goodyear gotowe na nowe przepisy UE
Opony autokarowe Goodyear gotowe na nowe przepisy UE

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony