W przypadku akcji reklamacyjnych dotyczących konkretnych pojazdów poszczególne modele oznaczane są żółtym trójkątem (tylko w przypadku urządzeń mega macs 66).
Nowa wersja obejmuje zmiany w opcjach diagnostycznych następujących modeli:
- Alfa Romeo Mito,
- Audi A1, A2, A3, A4, A5, A6, A8, Q5, Q7, R8, TT,
- BMW F1x, F07, F25, E9x, E6x,
- Citroen C-Zero,
- Fiat 500, Fiorino, Punto EVO, Qubo, Sedici,
- Ford Grand C-Max, Focus IV, Kuga, Galaxy III, KA II, Mondeo IV,
- Honda Civic 2005, Jazz 2005,
- Hyundai Coupe, i40,
- Iveco Daily od 2006, Daily do 2006,
- Kia Sportage,
- Mazda, Mazda 2, Mazda 3, Mazda 5, Mazda 6, CX-7, MX-5, Tribute,
- Mercedes BM164 ML/GL/168/169/171/199/203/204/X204/211/215/216/220/221/251/639/906,
- Mitsubishi i-Miev,
- Nissan Cube, Juke, Micra K13, NV200, Pathfinder R51, Pixo, Primastar, Qashqai, Tiida, X-Trail T31,
- Opel Signum, Vectra-C, Astra-H, Signum, Zafira-B,
- Peugeot 308, 3008, 407, 508, 5008, Expert III, Partner III Tepee, RCZ,
- Renault Espace IV, Traffic II, Twingo II, Koleos, Laguna III,
- Seat Altea, Ibiza, Exeo, Toledo, Leon,
- Škoda Yeti, Fabia 2, Octavia 2, Roomster, Superb 2,
- Suzuki Swift, SX4, Wagon R+,
- Volvo C30, C70, S40 II, S60 I, S60 II od 2011, V50, V60 od 2011,
- VW Caddy, EOS, Jetta, Polo, Passat, Passat CC, Tiguan, Touran, Phaeton, Scirocco, Sharan, Touareg.
Wraz z wprowadzeniem obsługi aut Iveco Daily wyprodukowanych przed rokiem 2006 firma wprowadziła do sprzedaży złącze diagnostyczne 38 pin (8PZ 010 603-771).
Nowa wersja oprogramowania do testerów serii mega macs zawiera rozszerzoną o nowe modele samochodów bazę diagnostyczną, jak również usprawnienie w postaci możliwości wydruku całkowitego odczytu, łącznie z detalami.
Komentarze (0)