Sprzęgła Sachs są synonimem najwyższej jakości, trwałości i niezawodności od 1923 roku
Nowa multimedialna kampania reklamowa ZF Aftermarket prezentuje przemysłową historię marki.
Pierwsza część kampanii koncentruje się wokół BMW M4 DTM wyposażonego w sprzęgło karbonowe Sachs przeznaczone dla pojazdów biorących udział w wyścigach DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) odbywających się w Niemczech. Wysokiej jakości materiały, niezawodność i długa żywotność sprawiają, że to sprzęgło opracowane z myślą o „najlepszych z najlepszych”.
– Sprzęgła Sachs pozwalają najszybszym samochodom wyścigowym DTM na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,6 sekundy – komentuje Ben Smart, kierownik ds. globalnego marketingu.
Od 1923 roku sprzęgła Sachs są synonimem najwyższej jakości, trwałości i niezawodności, przyczyniając się do sukcesów na torach wyścigowych na całym świecie. W latach trzydziestych XX wieku montowano je w legendarnych „srebrnych strzałach” Mercedesa, dziś znajdują się na wyposażeniu bolidów Formuły 1 oraz w pojazdach startujących w wyścigach długodystansowych, torowych i rajdowych mistrzostwach świata.
Doświadczenia wyniesione ze startów w zróżnicowanych dyscyplinach sportów motorowych wykorzystywane są w produkcji części stosowanych na drogach. Dzięki temu sprzęgła Sachs cieszą się dłuższą żywotnością i większą odpornością na przegrzanie.
Ruszanie pod górę, niekończące się korki czy ostre zakręty – z takimi wyzwaniami sprzęgła samochodów osobowych muszą mierzyć się każdego dnia. Sprzęgła Sachs, które można zamówić w ZF Aftermarket w formie odrębnych komponentów lub kompletnych zestawów ułatwiających montaż, gwarantują znakomitą charakterystykę jazdy.
Zestawy sprzęgłowe Sachs zawierają sprężynę talerzową, tarczę sprzęgła i łożysko oporowe, a także specjalny smar zapewniający łatwą i bezpieczną aplikację podczas montażu. Poza zestawem z dwumasowym kołem zamachowym i dociskiem XTend z automatycznym mechanizmem kompensacji zużycia dostępne są też inne warianty, takie jak zestaw z centralnym wysprzęglikiem.
– Nasza kampania marketingowa bazuje przede wszystkim na faktach. Łączy też wspaniałą tradycję inżynierską i reputację marki Sachs z jej nowoczesnym i innowacyjnym charakterem – wyjaśnia Ben Smart. – Dzięki marce Sachs z technologii układów przeniesienia napędu i zawieszenia mogą korzystać wszyscy. Nie tylko elitarne grono uczestników sportów motorowych, ale też zwykli kierowcy. W kolejnych miesiącach będziemy prezentować inne produkty Sachs i ich spektakularne wyniki w różnych dyscyplinach motorsportu.
Oparta na dynamicznych reklamach i filmach kampania internetowa skierowana jest do dystrybutorów części i warsztatów.
Więcej na: www.sachsprovenperformance.pl
Komentarze (0)