Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Oświetlenie
Coroczna jesienna kampania oświetleniowa Helli ruszyła we wrześniu.

Hella radzi firmom sprzedającym części zamienne (oświetlenie samochodowe) oraz warsztatom, aby zajmowały się doradztwem i sprawdzaniem oświetlenia przez cały rok.

Statystyki pokazują, że więcej niż jeden samochód na trzy (ok. 37%) ma jakiś problem z oświetleniem – np. przepalone żarówki, źle zamontowane reflektory, źle wypoziomowane światła, skorodowane odbłyśniki, porysowane szyby i klosze. To wyniki “Testów Oświetlenia 2004” przeprowadzanych przez Hellę. Wszystkie te usterki i defekty powinny być usunięte natychmiast, bo bezpiecznie jeździ się tylko przy sprawnym oświetleniu. Według badań prowadzonych przez Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Samochodowego (ZDK) oświetlenie jest drugim najczęstszym powodem technicznym wypadków drogowych. Te alarmujące dane udowadniają potrzebę zajmowania się oświetleniem samochodowym w ciągu całego roku, a nie tylko w czasie tzw. “ciemnego sezonu” (jesień/zima). Specjaliści oświetleniowi Helli dostarczyli we wrześniu swoim klientom (hurtowniom i warsztatom) cały pakiet promocyjno-informacyjny na czas trwania “Kampanii Oświetleniowej 2005”. Regularna kontrola oświetlenia wyraźnie zwiększa bezpieczeństwo na drodze, a przy okazji stwarza szanse dla warsztatów na stałe zwiększanie obrotów i umacnianie zaufania klientów.
Hella produkuje oświetlenie samochodowe już od ponad 100 lat. Wszystkie produkty Helli spełniają surowe wymagania techniczne i homologacyjne. Jako ekspert w dziedzinie oświetlenia Hella przypomina wszystkim kierowcom, że kontrola świateł jest tak samo ważnym elementem jak sprawdzanie poziomu oleju, klocków hamulcowych czy opon.


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony