Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Otwarcie wzorcowego serwisu

16 lutego 2007 roku w Łodzi w firmie Gumex w ramach uroczystego otwarcia wzorcowego serwisu sieci Partner Opony Polska odbyło się spotkanie prasowe poświęcone tematowi bezpieczeństwa kierowców, przedstawiono wyniki wspólnej akcji Michelin Polska i Partner Opony Polska “Ciśnienie pod kontrolą”, a także dokonano pomiaru ciśnienia w wybranych samochodach zaproszonych gości.

Sieć Partner Opony Polska powstała jesienią 2002 roku i miała początkowo 13 udziałowców. Na początku br. sieć miała już 63 udziałowców i 100 serwisów rozlokowanych w różnych miejscach Polski, pokrywających cały kraj.

- Jeżeli uświadomimy sobie, że to opona jest jedynym łącznikiem pomiędzy pojazdem a drogą (pole powierzchni kontaktu opony z drogą wynosi tyle, ile wynosi pole powierzchni średniej wielkości dłoni), to nietrudno sobie wyobrazić jak bardzo nie tylko komfort, ale i nasze zdrowie i życie zależy od jakości. I to nie tylko od jakości opony, ale także od jakości świadczonej w serwisie, który oponę sprzedaje i montuje – powiedział Marek Galanter, prezes Zarządu Partner Opony Polska.

W serwisach należących do Sieci Partner Opony Polska oferowany jest pełen zakres usług związanych z serwisem i obsługą koła, jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów sieć placówek serwisowych Partner Opony Polska dąży do nieustannego poszerzania spektrum swojej oferty, by w rezultacie móc zaproponować wszystkim zmotoryzowanym kompleksową ofertę usług. Obecnie, oprócz specjalizacji związanej z profesjonalnym doborem i montażem ogumienia, w warsztatach firmowych spółki dokonać można także naprawy mechanicznej pojazdów, a w wybranych serwisach wykonać badania diagnostyczne. Wiodącą specjalizacją serwisów jest dystrybucja opon renomowanych i sprawdzonych producentów, takich jak: Michelin, Continental, Goodyear, Bridgestone, Pirelli, Yokohama itp. Potwierdzenie najwyższych branżowych kompetencji firmy stanowi zawiązana w 2006 roku umowa o partnerstwie strategicznym z koncernem Michelin.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony