Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

P ZERO THE HERO!

Firma Pirelli wprowadziła nowe opony – “P ZERO the HERO”. Ich premiera odbyła się 14 lutego br. na torze w Dubaju. Nowy produkt charakteryzuje się oryginalnym wzorem bieżnika, futurystycznymi łączeniami i innowacyjną strukturą. Najnowsze dzieło koncernu Pirelli jest owocem 24-miesięcznych badań i testów.

“P Zero the Hero” zasiliła grono prestiżowych produktów wchodzących w skład kolekcji – P Zero skierowanej do najbardziej wymagających klientów - charakteryzującej się najwyższą jakością technologiczną. Nowy wzór bieżnika, nowe łączenia oraz najnowsza struktura to owoc 24-miesięcznych badań i testów, które zostały docenione i uzyskały homologację producentów najnowszych i najbardziej prestiżowych marek samochodów.
Nowe P Zero uzyskały 15 homologacji do użycia jako fabryczne wyposażenie najnowszych i najbardziej prestiżowych samochodów. Zostały zamontowane m.in. w takich pojazdach, jak: Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago i Gallardo, Audi R8 i S8, Aston Martin DB9, Maserati Quattroporte, Jaguar XK, Mercedes AMG, wkrótce pojawią się w Alfa Romeo 8C Competizione oraz w najnowszych modelach Porsche i BMW.



Najważniejszą cechą nowej opony jest gwarancja przyczepności zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach przez cały okres jej eksploatacji. “P Zero the Hero” łączy sportowe podejście z komfortem jazdy. Charakteryzuje się specjalnymi nanołączeniami w połączeniach bieżnika i stopki, które gwarantują sportowe osiągi prędkości oraz wygodną jazdę. To właśnie dzięki nowym łączeniom wysoka przyczepność zapewniona jest nawet w czasie kilku pierwszych kilometrów jazdy. Profil DA.Co (Dynamic Asymmetric Contour) zapewnia równomierne zużycie bieżnika oraz równomierny ślad przy każdej prędkości. Nowa “P Zero the Hero” została zaprojektowana z największą troską o środowisko. Łączenia nie zawierają zapachowych olejów. Decyzja firmy o wprowadzeniu tak wielu nowości technologicznych wspierających troskę o naturalne środowisko wyprzedza o trzy lata europejską dyrektywę regulującą tę kwestię. Kolejną nowością technologiczną jest wprowadzenie systemu Hybrid Cord, dzięki któremu osnowa pozwala eliminować deformację opony nawet przy największych prędkościach (370 km/h).





B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony