1. Nazwa sieci warsztatowej
Partner Elit
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Organizatorem sieci jest Elit Polska, której od grudnia ubiegłego roku nowym właścicielem jest LKQ Corporation, jeden ze światowych liderów w dystrybucji części zamiennych.
3. Określenie działalności
Kompleksowa obsługa samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek.
4. Liczba zrzeszonych członków
Planowana liczba otwartych placówek w 2018 r to 350.
5. Rodzaje usług
Podstawowe usługi mechaniczne (w zależności od warsztatu): układ zawieszenia, układ wydechowy, układ wtryskowy, układ przeniesienia napędu, układ hamulcowy, układ chłodzenia silnika, SKP, naprawy bieżące silnika, rozrząd, olej (filtry), płyny eksploatacyjne, naprawy blacharsko-lakiernicze, myjnia, montaż opon, montaż i naprawa instalacji gazowych, komputerowa geometria kół, klimatyzacja, instalacja elektryczna, elektronika samochodowa, diagnostyka.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
Przynależności do sieci Partner Elit wiąże się z możliwością obsługi klientów instytucjonalnych (flot). Szeroko pojęte wsparcie techniczne, czyli szkolenia, infolinia, programy wsparcia, ale również wsparcie marketingowe i programy lojalnościowe. Po podpisaniu umowy klienci otrzymują cały pakiet z elementami wizualizacyjnymi, a ponadto książeczki serwisowe, flagi – wszystko, co wiąże się z ujednoliceniem wizerunku sieci.
7. Zobowiązania członków
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Elit Polska.
- Wywiązywanie się z zapisów warunków zakupowych, określanych w umowach indywidualnie dla każdego klienta.
8. Struktura zarządzania siecią
Manager sieci warsztatowej oraz pion marketingu i sprzedaży.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Droga mailowa, nasze wydawnictwo „Elit News” oraz strony internetowe: www.partner-elit.pl i www.elitpolska.pl.
10. Dostawy i czas realizacji
W zależności od lokalizacji od 3 do 6 dostaw dziennie.
11. Plany rozwoju
350 punktów w roku 2018.
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
- Minimum dwa stanowiska naprawcze.
- Minimum dwóch mechaników.
- Świadczenie podstawowych usług w zakresie zamówień.
- Wydzielony plac parkingowy przed budynkiem.
- Minimum jeden podnośnik.
- Zestaw podstawowych narzędzi do przeprowadzania szybkich napraw bieżących.
- Usługi świadczone na najwyższym poziomie, umożliwiające naprawę nowoczesnych samochodów.
- Korzystanie z legalnego oprogramowania i aktywne korzystanie z programu zamówieniowego.
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników serwisu poprzez udział w szkoleniach technicznych organizowanych przez Partner Elit.
Dane kontaktowe
Elit Polska Sp. z o.o.
ul. Makuszyńskiego 24
31-752 Kraków
www.elitpolska.pl
www.partner-elit.pl
Komentarze (0)