Wydarzenia

ponad rok temu  19.07.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Petronas Gokart Challenge

Niemal 300 uczestników wzięło udział w czterech spotkaniach z serii Petronas Gokart Challenge. Uznana marka olejowa wraz z dystrybutorami zaprosiła na tory kartingowe właścicieli warsztatów i mechaników z całej Polski.

Pomiędzy wyścigami uczestnicy mogli na własne oczy zobaczyć nowości Petronas, w tym ekologiczne opakowania Bag In Box zaprezentowane oficjalnie w Polsce w tym roku.
Strategia sprzedaży olejów Syntium czy Urania nastawiona jest na dystrybucję przez serwisy samochodowe. Znana z torów F1 firma od lat sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem dystrybutorów i warsztatów partnerskich. Taki model biznesowy wymaga doskonałych relacji między danymi podmiotami, dlatego Petronas inwestuje w kontakty z warsztatami. Jak widać, z sukcesami, bowiem działająca od 4 lat sieć liczy ponad 400 partnerów. Właśnie dlatego w maju i czerwcu marka zorganizowała cztery spotkania na torach gokartowych w całej Polsce: w Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Chorzowie.
– Nasz model biznesowy opiera się w dużej mierze na relacjach z branżą warsztatową, ich sukces przekłada się na nasze wyniki – wyjaśnia Adam Bober, dyrektor zarządzający Petronas w Polsce. – Właśnie dlatego tak zabiegamy o to, by właściciele serwisów i ich pracownicy byli świadomi korzyści, jakie przynosi współpraca partnerska z Petronas. Takie spotkania, jak podczas Gokart Challenge, to doskonała okazja, aby nie tylko dobrze się bawić, ale szczerze porozmawiać, twarzą w twarz. Dzięki temu jesteśmy bardziej świadomi, czego potrzebują nasi partnerzy i co możemy im zaoferować.
Pod koniec kwietnia firma otworzyła także pierwszy flagowy warsztat w Polsce. Działający od 50 lat Auto Service Rondo w Kaliszu przeszedł kompleksową modernizację i zyskał nowy, emeraldowy wizerunek. Dysponujący dwudziestoma stanowiskami warsztat dowodzi, że partnerem marki może zostać każdy niezależny serwis, bez względu na lokalizację, wielkość czy skalę działalności. Docelowo Petronas planuje otworzyć kilka tego typu placówek, które otrzymają pełną identyfikację wizualną olejowej marki.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony