18 listopada 2025 r. odbyła się pierwsza konferencja O.K. Serwis ELF. Wydarzenie stało się przestrzenią do podsumowania dotychczasowej współpracy oraz prezentacji wspólnej wizji rozwoju. Partnerstwo, łączące globalną markę olejową z cenioną siecią warsztatów, zostało przedstawione jako fundament dla dalszego wzmacniania pozycji obu brandów na polskim rynku motoryzacyjnym.
Konferencja to symboliczny moment we współpracy marek. Jej celem było podsumowanie podjętych działań, a także przedstawienie planu na dalszy rozwój projektu O.K. Serwis ELF.
ELF-65.jpg
- Dzisiejsza konferencja O.K. Serwis ELF ma na celu oficjalną inaugurację projektu, który powstał dwa lata temu, czyli dołączenia marki ELF do istniejącej sieci serwisowej O.K. Serwis. Chodziło o to, aby wzmocnić obecny koncept znakomitym, globalnym brandem, jakim jest marka ELF – powiedział Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska. Jak podkreślił, współpraca to także szansa na wzmacnianie pozycji samej marki ELF.
- Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do sieci. Patrzymy na to również z perspektywy budowania wizerunku marki ELF, dzięki czemu docieramy do szerszego grona klientów końcowych. To ważne, bo użytkownicy warsztatów mają okazję zetknąć się bezpośrednio z naszymi produktami. Marka ELF ma ponadto naturalne skojarzenia z motorsportem, co także wpływa na jej postrzeganie i wybór przez partnerów serwisowych.
Sieć w fazie dynamicznego rozwoju
- Po blisko dwóch latach zebraliśmy pod wspólnym szyldem O.K. Serwis ELF 160 warsztatów, więc to świetna okazja, by zaprosić ich przedstawicieli i jeszcze raz – w bardziej ekskluzywnej formule niż dotychczasowe spotkania online – przedstawić najważniejsze informacje: co się dzieje, dokąd zmierzamy, jakie są cele rozwoju sieci – podkreślił Jacek Adamus.
W swojej wypowiedzi wskazał również, że współpraca z silnym partnerem jest kluczowa dla widoczności serwisów na rynku.
- Konkurencja jest ogromna, więc rozpoznawalność ma istotne znaczenie. Historia marki ELF w Polsce i jej powiązanie ze sportem motorowym budzą silne i pozytywne skojarzenia wśród kierowców. Chcieliśmy, aby ten wizerunek był częścią O.K. Serwis i budował rozpoznawalność sieci. Identyfikacja z logo ELF ma być nobilitacją dla warsztatu, którego wspiera globalna marka, i magnesem dla klientów, którzy oczekują serwisu na najwyższym poziomie.
Jacek Adamus dodał także, że rozwój sieci opiera się na jakości, a nie liczbie nowych punktów.
- Rozwijamy się w sposób planowy – stawiamy na jakość, nie ilość. Patrzymy zarówno na jakość usług i wizerunek warsztatu, ale przede wszystkim na osoby, które za nim stoją: na kompetencje właścicieli oraz ich otwartość na rozwój i zmiany.
Kontynuacja inwestycji w Polsce
Znaczenie współpracy podkreśliła również Marie Braouezec, Director of Automotive Lubricants Europe, odnosząc się do strategicznego charakteru projektu. Zwróciła uwagę, że połączenie z siecią należącą do Grupy MEKO przynosi obopólne korzyści.
- O.K. Serwis – należący do Grupy MEKO – jest w Polsce doskonale rozpoznawalny i kojarzony z wysoką jakością usług oraz produktów. Połączenie naszych marek to sytuacja win-win. Wspólnie możemy skuteczniej budować świadomość marki ELF i rozwijać jej obecność na rynku.
Braouezec wskazała także na znaczenie zmian technologicznych, przed którymi stoi rynek.
- Planujemy kontynuować inwestycje w Polsce – zarówno w rozwój konceptu oraz wizerunku marki, jak i w nowe produkty. Rynek zmienia się dynamicznie; rośnie liczba samochodów hybrydowych oraz elektrycznych. Kluczowe jest więc, aby O.K. Serwis ELF mógł obsługiwać każdy typ pojazdu. Naszą rolą jest dostarczanie nowoczesnych, innowacyjnych produktów, które temu sprostają. Będziemy inwestować w produkt, markę oraz działania marketingowe, aby maksymalnie wspierać właścicieli warsztatów i wzmacniać naszą wspólną pozycję na rynku.
Istotę współpracy podsumował również Pehr Oscarson, President & CEO MEKO, podkreślając wspólny cel partnerów. - Wierzymy, że silny koncept sieciowy dla warsztatów ma ogromne znaczenie. Dzięki niemu możemy realnie budować wartość dla właścicieli samochodów – to oni ostatecznie korzystają z wysokiej jakości usług i standardów. Jednocześnie można to robić dużo skuteczniej, gdy współpracuje się z partnerem, z którym wspólnie rozwijamy ten sam koncept i wnosimy wkład z dwóch stron. Taka synergia pozwala tworzyć ofertę bardziej kompletną, spójną oraz konkurencyjną.
Część merytoryczna konferencji obejmowała prezentacje ekspertów z TotalEnergies oraz INTER-TEAM, rozmowę z Gosią Rdest – polską zawodniczką startującą w wyścigach samochodowych i ambasadorką marki ELF, wystąpienie Adama Klimka, który wziął udział w panelu na temat trendów oraz przyszłości branży warsztatowej. Wspólnym motywem była odpowiedź na dynamiczne zmiany w motoryzacji oraz rosnące wymagania klientów.
Wieczorna część konferencji miała charakter integracyjny i była okazją do rozmów, wymiany doświadczeń i budowania relacji w ramach sieci. Ważnym punktem wydarzenia było uroczyste wręczenie certyfikatów wyróżnionym warsztatom O.K. Serwis ELF.
Fot. TotalEnergies Marketing Polska



Komentarze (0)