Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Plomby złączy serwisowych

Hella Polska ciągle rozszerza asortyment części przeznaczonych do napraw i serwisu układów klimatyzacji. Jedną z nowości w ofercie Helli są plomby złączy serwisowych. Ich zadaniem jest oznaczenie wykonania naprawy bądź serwisu układu klimatyzacji oraz zabezpieczenie dostępu do układu hydraulicznego systemu.
Jeżeli placówka serwisowa zakłada je systematycznie i stale po wykonaniu naprawy bądź przeglądu instalacji, to takie działanie daje wiele korzyści. Nienaruszona plomba to pewność, że nie dokonano żadnej ingerencji w instalacji, co pozwala np. uznać reklamację czy łatwiej określić przyczynę awarii.
Założenie plomby to także dobra wizytówka warsztatu, podnosząca jego profesjonalizm w opinii klientów. Jednocześnie jest dla klienta elementem wiążącym go z tą placówką serwisową przy następnym przeglądzie lub pojawiających się kłopotach, często nie tylko z klimatyzacją. Stosowanie plomb złączy serwisowych jest bardzo proste i łatwe. Plomby wykonane są z folii termokurczliwej. Zakłada się je na nakręcone kapturki na złączach serwisowych. Następnie ogrzewa gorącym powietrzem np. z suszarki do włosów. Folia plomby pod wpływem temperatury zaciska się na kapturku i złączu. Długość plomby jest tak dobrana, że po prawidłowym nałożeniu i zaciśnięciu jej nie ma możliwości zdjęcia kapturka złącza bez jej zerwania.
Plomby oferowane są w opakowaniach po 20 sztuk - komplety dla 10 samochodów. Nr kat. części: 8PE 351 229-811. Plomby dostępne są u dystrybutorów części zamiennych współpracujących z Hella Polska.
Opakowanie plomb do złączy serwisowych układów klimatyzacji nr kat. 8PE 351 229-811.
Prawidłowo nałożona plomba obejmuje zarówno nakręcony kapturek, jak i podstawę złącza serwisowego.
Zaciskanie plomby polega na jej ogrzaniu gorącym powietrzem. Raz zaciśniętej plomby nie da się użyć ponownie.


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony