Marka Shell Helix zdobyła srebrny „Laur Konsumenta” w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta/Klienta”. A ponieważ to już czwarty raz z rzędu, kiedy marka staje na podium, uhonorowana została również godłem „Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, którym mogą poszczycić się nieliczni producenci środków smarnych.
O przyznaniu „Lauru Konsumenta” decydują głosy konsumentów, którzy wskazują wyróżniające się na rynku, godne polecenia produkty i marki. Te, które odniosły sukces w minimum trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej, otrzymują godło „Laur Konsumenta – Grand Prix”.
– Laur Konsumenta jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem, bo przyznawanym przez samych klientów, a ich opinia jest najważniejsza – komentuje Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży Shell Polska Sp. z o.o.
Komentarze (0)