Inne

ponad rok temu  18.05.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Po co drugi podręcznik? Podstawowy powód jest banalny: wyczerpał się nakład tej pierwszej książki omawiającej kompleksowo zagadnienia marketingowe w serwisie sa-mochodowym, a pozostałe wydawnictwa mówiły jedynie o wybranych aspektach. Od 2006 roku pojawiło się bardzo dużo zupełnie nowych informacji i przykła¬dów z rynku. Są one już zawarte w „Narzędziach marketingowych...”, a niektóre z poruszanych we wcześniejszych książkach zagadnień przedstawione zostały w nowy bądź szerszy sposób. W tym podręczniku znajdzie Czytelnik także treści wydawnictw Motomarketing.pl z lat 2007-2010 (jest to zaznaczone na okładce), oczywiście odpowiednio zredagowane i uporządkowane.


Pierwsza część to swe¬go rodzaju wstęp opisujący podstawy marketingu oraz specyfikę usług serwisowych, zagadnienie wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Druga część to opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprzedaży, reklama, marketing bezpośredni, merchandising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public relations. W tych rozdziałach wskazane jest jednocześnie, w jaki sposób należy budować komunikat marketingowy dla klienta w reklamie, liście, ulotce, ekspozycji, sprzedaży podczas obsługi. Część trzecia to swego rodzaju podsumowanie; znajduje się tu rozdział o marketingu wewnętrznym, czyli ludziach w usługach, jest część o budowaniu lojalności i wreszcie o sposobach pomiaru efektów podejmowanych działań marketingowych.


Podręcznik jest przeznaczony dla zarządzających i pracowników autoryzowanych stacji obsługi oraz niezależnych warsztatów, jak również dla pracowników firm, które organizują sieci serwisów lub współpracują z wieloma, czy nawet z pojedynczymi, warsztatami.

[img_full]8714|11277[/img_full]


Partnerem podręcznika jest firma Integra Software.


Motomarketing.pl to firma specjalistyczna, pracująca dla branży motoryzacyjnej, w jej części posprzedażnej. Specjalizacja Motomarketing.pl to marketing i organizacja serwisu. Firma prowadzi szkolenia, oferuje doradztwo oraz wydaje książki.

GALERIA ZDJĘĆ

Podręcznik marketingu dla warsztatów
Podręcznik marketingu dla warsztatów

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony