TotalEnergies Marketing Polska i Politechnika Warszawska zawarły umowę o współpracy, która umożliwi studentom realizację programów edukacyjnych przy aktywnym wsparciu inżynierów firmy.
Strony planują m.in. organizację konferencji tematycznych z zakresu środków smarnych, płynów eksploatacyjnych do pojazdów, ładowania elektrycznego, a także alternatywnych źródeł energii rozwijanych przez TotalEnergies – farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i technologii biogazu. Działania te pozwolą studentom bliżej poznać branżę energetyczną i wykorzystać zdobytą wiedzę w przyszłej pracy zawodowej lub karierze naukowej.
Umowę podpisali prof. dr hab. inż. Piotr Przybyłowicz, dziekan Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych, oraz dyrektor generalny TotalEnergies Marketing Polska Jesper Rosenkrans. Umowa ta otwiera również możliwość współpracy z „TotalEnergies Professeurs Associés”, działającym od 2001 r. stowarzyszeniem non-profit, które tworzy i promuje relacje pomiędzy światem energetyki a uczelniami wyższymi, szkołami inżynierskimi i szkołami biznesu poprzez prezentacje techniczne, ekonomiczne, naukowe, prawne i marketingowe profesorów – ekspertów w swoich dziedzinach.
– Politechnika Warszawska od lat współpracuje z firmami krajowymi i zagranicznymi, co jest niezwykle ważnym czynnikiem stymulującym jej rozwój. Bezpośredni kontakt z biznesem jest dla nas cenny, inspiruje do pracy nad nowymi projektami badawczymi i edukacyjnymi. Tematyka środków smarnych, a także tematy związane z ekologią i alternatywnymi źródłami energii – to przyszłość. TotalEnergies jest światowym liderem w tej branży, dlatego jesteśmy przekonani, że projekty, które zrealizujemy w ramach podpisanej umowy, będą innowacyjne i interesujące dla naszych studentów – zaznaczał prof. dr hab. inż. Piotr Przybyłowicz.
Współpracę zainaugurowało interaktywne szkolenie „Akademia Quartz” przeprowadzone przez ekspertów Team Quartz: Adama Klimka – popularnego w Polsce mechanika i osobowość telewizyjną – oraz Andrzeja Husiatyńskiego – kierownika działu technicznego Total-Energies Marketing Polska. W seminarium wzięło udział 120 studentów z różnych roczników Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych.
Komentarze (0)