Nowa kampania marketingowa „Castrol EDGE – polecany przez ekspertów” oferuje uczestniczącym w niej niezależnym warsztatom możliwość wygrania darmowych materiałów promocyjnych, które pozwolą budować pozytywny wizerunek firmy wśród lokalnej społeczności i przyciągać nowych klientów.
Zwycięski warsztat odwiedzi sponsorowany przez Castrol profesjonalny fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące serwis i jego pracowników. Otrzyma także 5 spersonalizowanych plakatów, 3,5-metrowy banner wewnętrzny oraz banner internetowy, by promować swój warsztat we współpracy z Castrol EDGE.
Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol EDGE – polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju, uwalniającego prawdziwą moc silnika. Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol EDGE wykorzystuje nowatorską Fluid Titanium Technology, aby sprostać tym ciśnieniom i zmniejszyć tarcie.
Ostatnie badania branżowe wykazały, że mechanicy są bardziej skłonni polecać swoim klientom Castrol niż jakąkolwiek inną wiodącą markę, a jedna trzecia nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii opuszcza fabrykę ze środkami smarnymi Castrol w silnikach.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Castrol EDGE – polecany przez ekspertów” oraz o bezpłatnym losowaniu nagród, odwiedź stronę: www.cast- rol.com.pl/specjalisciCastrol.
Komentarze (0)