Marketing w warsztacie

ponad rok temu  18.11.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Polska Izba Motoryzacji zaprasza do dyskusji o ubezpieczeniach

Mniej napraw a szara strefa. Legalizacja używanych części oryginalnych. Czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe zawarły zmowy cenowe? To główne motywy tegorocznego XI Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbędzie się 6 grudnia br. w Warszawie. Forum dedykowane jest dla całej grupy podmiotów z procesu likwidacji szkód komunikacyjnych:

  • serwisów mechanicznych i blacharsko–lakierniczych,

  • dealerów samochodów,

  • rzeczoznawców,

  • likwidatorów szkód,

  • towarzystw ubezpieczeniowych,

  • firm flotowych,

  • firm dostarczających części, narzędzia, materiały i oprogramowanie dla serwisów.

W tym roku organizator, Polska Izba Motoryzacji położyła nacisk na problematykę niełatwą, od lat drążącą sektor napraw blacharsko – lakierniczych.

Dlatego podczas tegorocznego spotkania organizatorzy porozmawiają m.in. o:

  • Wiodącej firmie, która na zlecenie T.U. poddała się jej działaniom i wprowadziła na rynek tańszego gracza z sektora lakierniczego. W trakcie Forum zostanie podpisana petycja (list otwarty) o wycofanie się z manipulacji  cennikami w narzędziach kalkulacyjnych w Polsce.

  • Niezależnych serwisach blacharsko-lakierniczych wobec  konkurencji ze strony zorganizowanych sieci naprawczych stosujących zaniżoną wartość kalkulacji i wypłat kosztorysowych realizowanych przez TU

  • Przejmowaniu (w przypadku szkody) przez firmy ubezpieczeniowe po okresie gwarancji klientów od dealerów i kierowanie do „swoich” serwisów.

  • Odpowiemy na pytanie dlaczego klient decyduje się na wypłatę kosztorysową. Przedstawimy analizę średniej szkody.

  • Wskażemy na kim faktycznie odbije się wzrost cen OC.

  • Patologiach w sprzedaży ubezpieczeń przez T.U., Brokerów, Dealerów, Firmy Leasingowe, Multiagencje.

  • Leczeniu poszkodowanych w wypadkach drogowych – kto poniesie faktyczne koszty – warsztat czy T.U.? Ile warsztat jest w stanie przyjąć nowych obciążeń i jakie mogą być tego konsekwencje dla napraw samochodów i bezpieczeństwa uczestników ruchu?

Więcej informacji pod adresem www.forumubezpieczen.com

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony