Tegoroczna Automechanika Frankfurt była miejscem wielu ważnych premier. Udział w niej wzięło ok. 2800 podmiotów z całego świata, w tym przedsiębiorstwa z Polski. Wśród tych ostatnich była firma FroGum z Grodziska Mazowieckiego, na której stoisku miała miejsce premiera zupełnie nowej marki dywaników samochodowych Race Rock.
Dla wielu firm targi były przede wszystkim idealną okazją do nawiązania kontaktów oraz współpracy z kontrahentami przybyłymi ze wszystkich stron świata.
– Wydarzenie pokazało nam, jak ogromny potencjał drzemie we współpracy z firmami z Ameryki Południowej, Afryki oraz Azji, z którymi odbyliśmy wiele dyskusji na temat zupełnie nowych obszarów sprzedażowych czy produkcyjnych – mówi Patrycja Frontczak-Kopeć, brand strategy director firmy FroGum, polskiego producenta dywaników samochodowych i wkładek do bagażników. – Nie zabrakło także spotkań z wieloletnimi partnerami, co pozwoliło nam umocnić więzi i zacieśnić współpracę. Najważniejszym elementem targów była dla nas jednak premiera zupełnie nowej marki produktów.
Mowa o innowacyjnych dywanikach samochodowych marki Race Rock – piątej już marki własnej należącej do rodzimego producenta, który niebawem otworzy swój sklep internetowy. Ich innowacyjność leży w charakterystycznych, wysokich krawędziach, dzięki nim produkt idealnie sprawdza się przede wszystkim w topowych amerykańskich samochodach, których nie brakuje również na europejskich drogach. Uzyskanie takiego efektu możliwe było wyłącznie dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii skanowania 3D. Co więcej, dywaniki wyprodukowane zostały z tworzywa TPE, czyli specjalnej mieszanki niezawierającej substancji szkodliwych dla zdrowia. Produkcja dywaników odbywa się w duchu „zero waste”, wobec czego każdy miligram niewykorzystanego materiału zostaje przetworzony oraz spożytkowany w kolejnych produktach.
– Produkty Race Rock będą dostępne w Polsce i na niemal każdym europejskim rynku. Mając jednak świadomość tego, że nasze najnowsze dywaniki świetnie sprawdzają się w charakterystycznych, dużych autach amerykańskich, produkty niebawem trafią za ocean, gdzie dostępne będą pod nazwą Omac Texas. Jest to możliwe dzięki dobrej współpracy z firmą Omac. Znając ogromne zamiłowanie do aut oraz przywiązanie do akcesoriów samochodowych wśród Amerykanów, jesteśmy przekonani, że nasz produkt szybko stanie się hitem – komentuje Patrycja Frontczak-Kopeć.
Oficjalna premiera akcesoriów na rynku amerykańskim została zaplanowana na listopad tego roku. Odbędzie się w Las Vegas, gdzie firma FroGum obecna będzie podczas targów branżowych Appex oraz Sema Show.
Komentarze (0)