Marketing w warsztacie

ponad rok temu  24.10.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Pomoc na telefon

Każdego tygodnia, od poniedziałku do piątku, pod jednym numerem telefonu komórkowego dyżurują eksperci AD Polska gotowi pomóc mechanikom w nawet najbardziej skomplikowanych naprawach.

- Współpracujemy z ekspertami z Politechniki Radomskiej, której wydział samochodowy należy do najlepszych w kraju – mówi Mirosław Drej, manager ds. klientów kluczowych i sieci serwisowych AD Polska.
Często klienci mają zatem do czynienia z osobą, która albo napisała doktorat z tematu związanego z techniką motoryzacyjną, albo jest w trakcie studiów doktoranckich. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, to zupełnie inny poziom wsparcia niż szukanie rozwiązań problemów poprzez wyszukiwarkę internetową, gdzie trzeba przedzierać się przez ogromną ilość nieaktualnych lub nawet błędnych informacji.
Jako atut infolinii AD Polska wymieniana jest również szybkość jej działania. Sporo spraw udaje się załatwić „od ręki”, ale czasem pracownik infolinii potrzebuje dodatkowego czasu na zagłębienie się w problem.
- Nie ma sensu trzymać naszego klienta na linii, po prostu do niego oddzwaniamy z rozwiązaniem. Z reguły nie później niż w ciągu 30 minut – podkreśla Mirosław Drej.
Infolinia techniczna AD Polska funkcjonuje od 2009 roku, ale stosunkowo od niedawna dostępna jest także dla tych warsztatów – klientów AD Polska – które nie należą do jednej z dwóch jego sieci serwisowych (AD Serwis lub Auto Primo). Jeśli warsztat ma już przydzielonego przedstawiciela handlowego AD, może poprosić o rejestrację na liście uprawnionych do korzystania z infolinii. Usługa ta jest bezpłatna – z opłatą wynikającą z planu taryfowego dzwoniącego wiąże się samo połączenie telefoniczne.
Dodajmy, że w fazie testów znajduje się forum internetowe, na którym zostaną opisane najczęściej występujące problemy wraz z ich rozwiązaniami.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony