Części i regeneracja

2 miesiące temu  26.11.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Pompa wody z obudową termostatu. Wyróżniony produkt SWAG

Ta pompa wody jest napędzana przez silnik i zapewnia regulowany przepływ płynu chłodzącego do
zamontowanego bezpośrednio na pompie modułu sterowania temperaturą. Komputer sterujący silnika (ECU)
wykorzystuje informacje przesyłane przez wiele czujników zamontowanych w jednostce napędowej, skrzyni
biegów oraz w innych sterownikach.

W oparciu o przesyłane sygnały oraz chwilową prędkość obrotową i obciążenie silnika komputer ustala zapotrzebowanie na wydajność chłodzenia. Optymalny przepływ płynu chłodzącego jest dystrybuowany do obiegów układu chłodzenia przez dwa zawory obrotowe. Przepływ jest sterowany przez komputer sterujący silnika (ECU). Gdy silnik jest zimny większość płynu chłodzącego przepływa przez mniejszy obwód chłodzenia, w tym turbosprężarkę. Pozwala to przyspieszyć rozgrzewanie silnika, przekładni oraz nagrzewanie wnętrza, a także ogranicza emisję oraz zużycie paliwa.

Przyczyny usterek

Brak przestrzegania zalecanych przez producenta pojazdu interwałów wymiany płynu chłodzącego lub
stosowanie niewłaściwego płynu chłodzącego może powodować powstawanie korozji. To z kolei może
utrudniać przepływ płynu w układzie chłodzenia.

Jeżeli wokół obrotowych zaworów zgromadzi się kamień, ich zakres pracy może zostać ograniczony,
co negatywnie wpływa na działanie elektrycznych silniczków napędzających. Skutkiem jest nadmierne
schłodzenie lub przegrzanie silnika.

Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie:

partsfinder.bilsteingroup.com.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony