Firma Denso rozszerzyła ofertę skierowaną do klientów rynku wtórnego o dwie nowe pompy paliwa, które znajdą zastosowanie w pojazdach Toyota Prius i Toyota Land Cruiser.
Zadaniem elektrycznej pompy paliwa jest dostarczenie paliwa pod odpowiednim ciśnieniem ze zbiornika do silnika w zależności od szczególnych wymogów zastosowania pojazdu. Paliwo jest tłoczone do wtryskiwaczy, które wtryskują je do kolektora dolotowego lub cylindrów silnika.
Wytwarzane wyłącznie z nowych, nieregenerowanych części pompy paliwa Denso spełniają restrykcyjne normy jakości OE. Przy ich produkcji stosowane są zaawansowane rozwiązania, takie jak technologia turbinowa pompy z wirnikiem zewnętrznym w kształcie litery V, która przesyła paliwa przy minimalnej pulsacji ciśnienia, zapewniając ciche działanie i lepszą wydajność. W rezultacie podzespoły te wybierane są na pierwszy montaż przez najbardziej wymagających producentów samochodów, zwłaszcza do pojazdów z segmentu premium.
Obecnie wyróżnia się dwa rodzaje pomp paliwa Denso: typ C (wewnątrzzbiornikowy) oraz typ H38 (wewnątrzzbiornikowy). Działają one z większą prędkością i przy niższym poborze prądu niż pompy starego typu, zapewniając jednocześnie dokładny pomiar ciśnienia dla jak najwyższej wydajności.
Na program pomp paliwa Denso składa się obecnie 9 numerów katalogowych, które mają ponad 230 zastosowań. Więcej informacji na temat zarówno pomp, jak i innych podzespołów wchodzących w skład programu systemów sterowania silnikiem można znaleźć w bezpłatnym katalogu na stronie www.denso-am.pl.
Komentarze (0)