Warto wiedzieć

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Porady firmy Contitech
Wskazówka do montażu zestawu z paskiem rozrządu CT 1044 K1, na przykład w Audi/VW/Skoda/Seat 1,9 TDI.

Opis usterki:
Duża rolka zwrotna urywa się po krótkim czasie z powodu zablokowania łożyska. Może to prowadzić do uszkodzenia silnika (fot. 1).

Przyczyna:
Grzbiet paska rozrządu rozgrzewa się wskutek zbyt słabego naprężenia na dwóch rolkach uspokajających (fot. 2).

Usuwanie problemu:
Przy ustawianiu naprężenia paska należy koniecznie sprawdzić położenie znaku również po kilkakrotnym obróceniu przekładnią pasową. Należy przy tym zwrócić uwagę na odpowiednią siłę tarcia na małych rolkach uspokajających, aby były one napędzane bez poślizgu (fot. 3).

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony