Firma Nissens wystawia się na poznańskich targach od początku swojej działalności w Polsce. Poznań Motor Show jest imprezą, jaka zrodziła się z dawnych i powszechnie znanych poznańskich targów motoryzacyjnych. Dlatego też pomimo wielu przeobrażeń, jakie przeszła ta impreza, uznać należy ją za jedną z ważniejszych wydarzeń polskiego rynku motoryzacyjnego, a co ważniejsze, rynku części zamiennych.
Jan Zieleśkiewicz, Artur Gołembniak Nissens
Jesteśmy dalecy od jednoznacznych ocen, choć wiemy, że w tym roku wystawa budziła wiele kontrowersji. Z pewnością dawna świetność i rozmach targów minęły, a nazwa Motor Show budzi raczej uśmiech. Mimo to forma targów jest dla nas platformą, na jakiej pogłębiają się nasze relacje z klientami. Choć brakuje ekspozycji samochodów, które stanowią największy magnez dla odwiedzających, to dla producentów części zamiennych takich jak Nissens, ważne jest kto przychodzi na jego stoisko. Każdego roku jest nam niezmiernie miło gościć naszych stałych klientów. Jest to doskonała okazja, aby porozmawiać o nowościach, zmianach i kierunkach rozwoju w naszej ofercie. Dla klientów stwarza to bardzo dobrą okazję do jeszcze lepszego poznania swojego dostawcy. Znając już jego produkty czy współpracując z nim od jakiegoś czasu może zadać mu każde pytanie i wyjaśnić każdą wątpliwość. Dla naszej firmy targi stanowią więc ważny element oddziaływania na rynek, wsłuchiwania się w niego i budowania z nim dobrych relacji. Dodatkowo otwierają też drogę na nowe kontakty i co ważne, nie przypadkowe. Trudno wyobrazić sobie lepszą sytuację, kiedy na stoisko przychodzi przedstawiciel sklepu czy warsztatu, który doskonale wie, czego potrzebuje. Wynika to ze zmienionej idei wystawy na bardziej i ściślej branżową niż show dla wszystkich.
Podczas trwającej ekspozycji nawiązaliśmy prawie 100 nowych kontaktów, rozdaliśmy wiele katalogów i biuletynów, jakie informują o nowościach w naszej ofercie. Jesteśmy przekonani, że każde działanie informowania rynku ma sens, szczególnie takie, gdy łatwo jest dotrzeć do grupy docelowej.
Firma LAUNCH Polska Sp. z o. o. z Bydgoszczy występowała na targach poznańskich w roli debiutanta. Pomimo, że istnieje już na polskim rynku motoryzacyjnym jakiś czas (tj. od końca 2003 roku), ale ze względu na ustalony po poprzednich targach w Poznaniu w maju 2003 roku dwuletni cykl wystawienniczy, nie było niestety jeszcze okazji zaprezentować swojej pełnej oferty handlowej na tak dużej i prestiżowej imprezie targowej. Dotychczas część naszej oferty prezentowana była podczas targów w Katowicach w październiku 2004 roku, a także na łamach fachowych czasopism z branży warsztatowej. Jednak dopiero teraz na targach poznańskich mieliśmy okazję zaprezentować znaczną część całości oferowanego przez nas asortymentu wyposażenia warsztatu.
Andrzej Kowalewski Launch Polska Sp. z o.o.
Dla firmy LAUNCH Polska Sp. z o. o. czynne uczestnictwo w tej imprezie targowej z całą pewnością było trafną decyzją. Klienci mieli możliwość porównania w jednej chwili i w jednym miejscu ofert wszystkich liczących się na rynku wyposażenia warsztatów firm, i to zarówno pod kątem jakości, jak i ceny, a nie da się ukryć, że plasujemy się już w ścisłej czołówce dostawców sprzętu warsztatowego, i co najważniejsze jest to zdanie znacznej większości klientów. Ponieważ nie było w tym roku wystawców związanych z producentami samochodów, zdecydowana większość odwiedzających była potencjalnym klientem dla wystawiających się firm. Nie było znanego z poprzednich lat tłumu gapiów robiących tylko niepotrzebne zamieszanie w halach eksponujących wyposażenie warsztatu i spustoszenie na stoiskach.
Komentarze (0)