Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  10.06.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Pracownicy największą wartością firmy

O początkach warsztatu, klientach i współpracy z marką Standox opowiada założyciel firmy Auto Miras – Mirosław Makurat.

Zlokalizowana w Pępowie koło Gdańska firma działa od 1997 roku.
- Od dnia założenia – w początkowo małym warsztacie, w którym sam pracowałem – po dziś dzień systematycznie wprowadzam wraz z załogą zmiany, dzięki którym firma Auto Miras stale się rozwija, wyróżniając się pośród innych serwisów m.in. pod względem wyposażenia w narzędzia i urządzenia oraz jakości wykonywanych usług – mówi Mirosław Makurat. - W dalszym ciągu staram się śledzić na bieżąco wszelkie nowinki techniczne, innowacyjne rozwiązania i w miarę możliwości wdrażać je w firmie.
Funkcjonująca przy firmie lakiernia zatrudnia obecnie dziesięć osób, w tym czterech lakierników i sześciu pomocników lakiernika. Do dyspozycji mają oni dwie kabiny lakiernicze – Blowtherm i Lutro oraz osiem stref przygotowawczych. Wysokiej jakości materiały lakiernicze, a także zaplecze techniczne i system szkoleniowy zapewnia firmie marka Standox.
- Nasi lakiernicy w każdej chwili mogą liczyć na pomoc doradcy technicznego oraz systematycznie dokształcać się w Centrum Szkoleniowym w Broniszach pod Warszawą – wyjaśnia właściciel firmy. - Szkolenia takie pobudzają w pracowniku motywację do dalszej pracy i wpływają pozytywnie na tworzenie więzi pracownika z firmą oraz powodują wzajemne zrozumienie.
Lakiernicy pracują w technologii Standoblue – stosunkowo drogiej, ale zapewniającej aplikację w jednym toku oraz wysoką trafność doboru koloru. Obydwie te cechy pozwalają pracownikowi zaoszczędzić czas, a przecież czas naprawy jest mierzalny i kosztuje firmę wcale niemało. Innymi słowy, produkt ten jest realnie tańszy.


Klientami firmy są zarówno klienci indywidualni, jak również firmy i floty samochodowe. Najczęściej zlecane naprawy to szkody komunikacyjne, choć trafiają się również zlecenia na odświeżenie powłok lakierniczych pojazdów.
- Większość napraw lakierniczych szkodowych to średnie naprawy kilku elementów zewnętrznych, np. błotniki, zderzaki, pokrywy – wymienia M. Makurat. - Co jakiś czas otrzymujemy tzw. grubsze naprawy, gdzie w skład elementów wchodzą podłużnice, podłogi itp. Niezależnie od charakteru i rozmiaru uszkodzenia nie stanowi to dla naszego serwisu żadnego problemu. Również na tego rodzaju naprawy jesteśmy doskonale przygotowani.
Jak zapewnia właściciel, firma dba o każdego swojego klienta, stawiając sobie za cel naprawę w jak najkrótszym terminie, ale z zachowaniem pełnej technologii i najwyższej jakości wykonanej usługi.
- Cały czas staramy się dotrzymywać kroku potrzebom rynku, choć w dzisiejszych czasach nie jest to łatwe – twierdzi właściciel firmy. - Osobiście przykładam dużą wagę do nadzorowania procesów pracy oraz spotkań z klientami indywidualnymi oraz firmami współpracującymi. Każdego klienta traktuję jak partnera w interesach, ponieważ klient jest najważniejszym partnerem firmy.
Mirosław Makurat podkreśla, że nie osiągnąłby sukcesu bez oddania swoich pracowników – zarówno lakierni i blacharni, jak i obsługi biurowej.
- To oni, angażując się w rozwój, pogłębiając wiedzę techniczną oraz rozwijając swoje umiejętności, znacznie przyczynili się do tego, co mamy dzisiaj – podkreśla M. Makurat.
Auto Miras działa przy ul. Gdańskiej 62 (Pępowo k. Gdańska, w pobliżu Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Rębiechowie).

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony