Części i regeneracja

miesiąc temu  20.05.2021, ~ Administrator   

Praktyka warsztatowa REPXPERT.PL. Zawieszenia FAG. (cz. 1) Test wytrzymałości

Volkswagen Passat i jego zawieszenie

Linia zawieszeń FAG Steereing & Susspension jest dostępna na rynku już od jakiegoś czasu. Wraz z wprowadzeniem nowej oferty chcieliśmy zrobić test wytrzymałości naszych zestawów i sprawdzić, jak poradzą sobie na polskich drogach.

Rok temu zamontowaliśmy w samochodzie Volkswagen B5 Passat bardzo popularny na naszych drogach zestaw przedniego zawieszenia wielowahaczowego o nr 823 0002 30, który zawiera wszystkie elementy tego dość skomplikowanego układu: wahacze poprzeczne, łączniki stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego, wszystkie śruby montażowe i regulacyjne oraz nakrętki.

Montaż
Podczas montażu pamiętaliśmy o dwóch bardzo istotnych sprawach dotyczących tego typu zwieszenia, tj. krzywa zbieżności i odpowiednie ustawienie golenia amortyzatora na wahaczu nośnym poprzecznym dolnym. W tym rozwiązaniu zbieżność bardzo mocno zależy od...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Elementy składowe zestawu zawieszenia 823 0002 30
Regulacja zbieżności i ustawienia końcówki drążka kierowniczego w zwrotnicy
Ustawienie amortyzatora. A=11°
Tuleja mocująca goleń amortyzatora w stanie idealnym, a to dzięki właściwym ustawieniom.
Brak luzów na sworzniu wahacza

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony