Części i regeneracja

ponad rok temu  14.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Prawidłowa wymiana paska rozrządu – ContiTech radzi

W trakcie wymiany paska rozrządu zaistnieć mogą istotne problemy, wynikające z nieprawidłowego montażu. Aby operacja wymiany przebiegała bezproblemowo, eksperci ContiTech przygotowali szczegółową instrukcję montażu.

Publikowany opis dotyczy prawidłowego montażu rolki napinającej z zestawów CT1028K3/WP1-5 do pojazdów marek VW, Audi, Ford, Skoda i Seat z silnikami 1.9 TDI PD.

Problem
Zawleczka blokująca (T10115) dostarczana jest w opakowaniu zestawu luzem i nie jest umieszczona w rolce napinającej.

Przyczyna
Zawleczka wykorzystywana jest do blokowania położenia zamontowanej rolki napinającej w czasie obrotu całkowicie do tyłu w taki sposób, aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem maksymalnie obniżonym. Zawleczka służy jedynie do pomocy przy mechanicznym blokowaniu mimośrodowej płytki czołowej w celu umieszczenia rolki napinającej w położeniu maksymalnego „luzu”.

Rozwiązanie
Zawleczka blokująca może być umieszczona w rolce w dowolnym momencie, ponieważ nie wywołuje żadnych dodatkowych skutków (np. naprężenia wstępnego itd.) wewnątrz rolki napinającej.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony