Motomarketing.pl zaprasza przedstawicieli warsztatów samochodowych do udziału w listopadowych szkoleniach otwartych.
Pierwsze z nich to zajęcia z elementów prawa w relacjach z klientem (gwarancja, rękojmia, prawa konsumenta i firmy) oraz zabezpieczenie warsztatu przed roszczeniami klientów. Z końcem tego roku wejdą w życie nowe uregulowania dotyczące praw konsumentów, które dadzą im więcej uprawnień. Pojawią się np. dodatkowe obowiązki informacyjne sprzedawcy czy usługodawcy. Co prawda zlikwidowana zostanie odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową, ale konsumenta chronić będą mocniej inne nowe przepisy. Zmieni się także instytucja gwarancji.
Szkolenie odbędzie się 18 listopada (zapisy do 31 października), poprowadzi je prawnik specjalizujący się w branży motoryzacyjnej i serwisowej.
Dzień później, 19 listopada, odbędzie się szkolenie marketingowe, którego celem będzie poznanie i przećwiczenie wiedzy nt. często zaniedbywanych elementów przygotowania akcji marketingowej (promocji sprzedaży) w serwisie oraz budowania komunikatów dopasowanych do takiej akcji, uwzględniających specyfikę usług serwisowych. Zapisy – do 31 października.
Więcej na informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl.
Komentarze (0)